اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۳۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هاشمی‌طبا: سجادی آدم کسی نیست

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی می‌گوید گزینه پیشنهادی وزارت ورزش کاملا مستقل است و وابستگی خاصی به هیچ فردی ندارد.

خبرآنلاین: رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی می‌گوید گزینه پیشنهادی وزارت ورزش کاملا مستقل است و وابستگی خاصی به هیچ فردی ندارد.

مصطفی هاشمی‌طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در مورد نصرالله سجادی گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان صحبت کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش کشش این را دارد که همچنان بدون وزیر به کار خود ادامه دهد، گفت: «در ۸ سال گذشته مسائل مختلفی برای کشور اتفاق افتاده و با وجود مشکلات کمرشکن همچنان سرپا ایستاده است، اما متاسفانه آثار این مشکلات همچنان باقی است. باید با انتخاب وزیر ورزش هرچه سریعتر از این مشکلات کم کنیم.»

او با بیان اینکه تمام گزینه‌های پیشنهادی برای وزارت ورزش، مورد تعریف و تمجید قرار می‌گیرند اما در نهایت رای اعتماد نمی‌گیرند، گفت: «امروز آقای والی زاده در رادیو ورزش می گفتند که هر فردی را آقای روحانی برای وزارت ورزش معرفی کرده، مورد تعریف دیگران قرار گرفته اما در نهایت رای اعتماد نگرفته است. دو گزینه قبلی گزینه دولت بودند و رعایت حرمت دولت هم واجب است اما اگر از کسی تعریف می شود به این معنی نیست که او بهترین گزینه است. تنها از خصوصیات مثبت گزینه‌های پیشنهادی می گویند و از خصوصیات منفی آنها چشم پوشی می کنند، در نهایت هم رای اعتماد نمی گیرد. به هر صورت ما نمی توانیم کسی را پیدا کنیم که حسن کامل باشد و آرای نمایندگان هم در دو مورد اخیر به بعد ورزشی گزینه های پیشنهادی دولت نبوده است. از سوی دیگر وزیر پیشنهادی دولت باید حمایت شود چون از سوی دولت معرفی شده است.»

هاشمی‌طبا در مورد ویژگی‌های نصرالله سجادی گفت: «او انسان کاردان و تحصیل کرده‎‌ای است و گزینه مناسبی به شمار می رود. نمی توان گفت بهترین گزینه است چرا که گزینه های خوب دیگری هم وجود دارد اما به هر حال سوابق گذشته او نشان می دهد که فرد مستقلی است و وابستگی ندارد.»

او ادامه داد:‌ »آقای صالحی امیری در ابتدا می خواست فرد دیگری را برای معاونت ورزشی خود انتخاب کند اما من آقای سجادی را به ایشان پیشنهاد دادم و در نهایت ایشان هم به آقای سجادی رسیدند.»

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه نصرالله سجادی به هیچ فردی وابستگی ندارد، گفت : «سجادی فرد مستقلی است و وابستگی خاصی هم به صالحی امیری ندارد. آقای صالحی امیری افرادی چون خسروی‌وفا و رسول خادم را هم روی کار آورند، مگر آنها وابستگی خاصی به صالحی امیری داشتند؟ این ذهنیت به اشتباه ایجاد شده است و هیچ رابطه سازمانی میان این دو نفر وجود ندارد.»

هاشمی‌طبا در مورد فهرست پیشنهادی کمیته کارشناسی گفت: «آقای سجادی در لیست پیشنهادی کمیته کارشناسی صاحب رای بودند، با وجود اینکه در رتبه اول یا دوم نبوند اما آرا قابل توجه ای داشتند. هرچند نام آقای صالحی امیری در آن فهرست نبود اما رئیس جمهور این طور صلاح دیدند که ایشان را پیشنهاد کنند.»

هاشمی‌طبا در پایان گفت: «این را محکم می گویم که آقای سجادی کاملا مستقل است و به هیچ فردی وابسته نیست. او حتی به حرف من هم گوش نمی کند و خودش همه چیز را تشخیص می دهد. آقای سجادی در دو دوره مسئول کاروان المپیک ما بوده و تحصیل کرده ورزش هم هست. ایشان درک و فهم بین المللی دارند و فکر می کنم نمایندگان مجلس هم به این موضوع خواهند رسید.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج