adexo3
۷۵۸۴۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

قهر کفاشیان وسط برنامه زنده تلویزیون!

برنامه «ورزش از نگاه دو» شب گذشته با حضور علی کفاشیان، صادق درودگر، عزیزالله محمدی و علی عالی (روزنامه نگار) با محوریت ابهامات مالی در گزارش ارائه شده از سوی فدراسیون به مجمع این فدراسیون برگزار شد.

قهر کفاشیان وسط برنامه زنده تلویزیون!
روزنامه گل:

برنامه «ورزش از نگاه دو» شب گذشته با حضور علی کفاشیان، صادق درودگر، عزیزالله محمدی و علی عالی (روزنامه نگار) با محوریت ابهامات مالی در گزارش ارائه شده از سوی فدراسیون به مجمع این فدراسیون برگزار شد. این برنامه هفته گذشته مقدمات آشتی در رشته وزنه برداری را فراهم کرده بود و این بار به دنبال آن بود تا عملکرد فدراسیون را به نقد بکشد. نقدی که در نهایت با ناراحتی رئیس فدراسیون و ترک استودیو از سوی او همراه شد.

مرور خاطرات با عزیز

صحبت های ابتدایی برنامه با فلاش بکی به مجمع اسفند ۱۳۹۰ و ابقای کفاشیانش روع شد. عزیزمحمدی ابتدا با مرور خاطرات آن روزها گفت: «من شب قبل از مجمع به مهدی تاج زنگ زده و گفتم اگر نمی توانی استقلال داشته باشی کناره گیری کن. البته کفاشیان هم از سوییس زنگ زد و گفت مصاحبه نکن تامن برگردم. همین باعث شد تا تصور کنم که کفاشیان و تاج می خواهند من را دور بزنند.»

پس از مرور خاطرات عزیزمحمدی صحبت به مجمع تصویب بودجه رسید، مجمعی که اکثر رسانه ها انتقادهای زیادی از آن دارند. با اینحال کفاشیان گفت: این مجمع باعث شد تا من برای دفعات دیگر تجربه جدیدی را کسب کرده و خودم را قوی کنم. البته بودجه را برای بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات ارسال کرده ایم که اگر آنها اعلام کنند حسابرسی درست است باید آن را پذیرفت.»

درودگر: آقای کفاشیان پول دادی رأی جمع کنی!

صادق درودگر در بین صحبت های رئیس فدراسیون به نشست روسای هیئت ها در مشهد اشاره کرد که یک ماه قبل از مجمع ششم آبان در مشهد برگزار شد، او گفت: «در آخرین جلسه ای که با هیئت ها در مشهد برگزار شد نفری دو میلیون تومان به آنها دادید. با این کار می خواستید رأی جمع کنید. چرا این پول قبلا پرداخت نشده است. مجمع عمومی بالاترین رکن یک سازمان است. احترام به جمع واجب است اما شما با دو مدیری که اعتراض داشتند رفتار خوبی نداشتید.»

عزیزمحمدی و علی عالی پس از این صحبت های درودگر اشاره داشتند که بهتر است بحث شخصی نشود اما با اینحال درودگر ادامه داده و به کفاشیان گفت: «شما آدم خوب و ورزشی هستید اما دوست دارید از افراد کوچک در کنار خود استفاده کنید. افرادی که ورزشی نبوده و در همین همایش مهدی مناجاتی را از جلوی در هل داده بودند. اجازه بدهید چهار تحصیلکرده ورزش کمکتان کنند. کسی که در شهر خودش تیمش سقوط کرده، بانوانش منحل شده و نتایج خوبی نگرفته اند را نایب رئیس اول خود کرده اید.»

کفاشیان: آقای درودگر حرمت افراد را حفظ کنید

حرف های درودگر باعث عصبانیت رئیس فدراسیونشدتا کفاشیان به او یادآور شود که بهتر است به افراد توهین نکند. کفاشیان گفت: «آقای درودگر این کار شما درست نیست که با اشاره به نام افراد به آنها توهین می کنید. باید بگویم آدم هایی که در فدراسیون هستندهیچ کدام کوچک نبوده و همه آنها بزرگ هستند. سلیقه شما همین است. من همان وقت که آمده بودم از شما درخواست کردمبا ما همکاری کنید اماش رط گذاشتید که چه پستی به شما می دهم. من هم به شما گفتم اهل این حرف ها نیستم.» اشاره ای که صادق درودگر زیر بار آن نرفته و تلاش داشت ردش کند.

۷۰۰ میلیونی که همچنان پول خرد است

یکی دیگر از جالب ترین نکات حضور کفاشان در برنامه ورزش از نگاه دو قبل از ترک استودیو اشاره دوباره اش به ۷۰۰ میلیونی بود که در تراز نامه ارائه شده از سوی فدراسیون قید نشده است. رئیس فدراسیون در جواب پیمان یوسفی که از او پرسید تکلیف این پول چه می شود گفت: «این رقم ها پول خرد است و بهتر است سراغ آن را نگیرید.»

پس از این اشاره صحبت به از دست دادن کرسی های فدراسیون فوتبال در کنفدراسیون فوتبال آسیا کشید که رئیس تشکیلات فوتبال و عزیزمحمدی کاندیدا شدن سعیدلو را یادآوری کردند که باعث از دست رفتن این کرسی ها شد.

قهر کفاشیان و آنچه در پشت صحنه برنامه رخ داد

اوج برنامه زمانی بود که منتقدان حاضر در برنامه به کفاشیان یادآور شدند فدراسیون او فاقد سیستم و برنامه است. صحبتی که پیمان یوسفی مجری برنامه هم وارد آن شده و اضافه کرد: «آقای کفاشیان حقایق را به صورت نصف و نیمه به مردم نگویید. شما باید هزینه هایتان را به ریز اعلام می کردید و این نشان می دهد که برنامه و سیستمی برای تنظیم این صورت حساب وجود نداشته است.»

پیمان یوسفی پس از این حرف ها در حالی که منتظر بود کفاشیان جواب این انتقادها را بدهدت با واکنش رئیس فدراسیونه روبرو شد که به او گفت: «این صدا و سیمای شماست که سیستم ندارد. شما برنامه ندارید. اگر داشتید نباید اینطور می شد. بعد هم یادآور شد باید برای استقبال از یک مهمان خارجی جایی برود و نمی تواند در برنامه بماند.»

کفاشیان پس از این یادآوری قصد رفتن داشت که یوسفی یک بار دیگر از او خواهش کرد اگر امکان دارد چند دقیقه دیگر بماند که با جواب منفی رئیس روبرو و کفاشیان در نهایت با اشاره به عزیزمحمدی گفت: «آقای عزیزمحمدی نماینده تام الاختیار بنده هستندو می توانند به سوالات شما جواب بدهند.»

رئیس پس از این اشارته بلافاصله از جایش برخاسته و به سوی خروجی استودیو رفت. یکی از حاضران استودیو برنامه نگاه از ورزش دو در این باره در گفتگویی با «گل» گفت: «حالات کفاشیان نشان می داد که از برخوردها در برنامه بسیار عصبانی شده است. او بدون خداحافظی درحالی که میکروفن سیار یقه ای و ابزار و ادوات ضبط صدا را از خود جدا می کرد به سمت در خروجی رفته و بدون حتی یک کلمه صحبت از آنجا بیرون زد.» این درحالی بود که برخی دوستان قصد داشتند با او در پشت صحنه مصاحبه و گفتگو بگیرند اما رئیس بدون اعتنا به آنها رفت که رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ((این صدا و سیمای شماست که سیستم ندارد. شما برنامه ندارید. اگر داشتید نباید اینطور می شد))
      دمت گرم.خوب جوابشونو دادی

    • رسول

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه

    • بدون نام

      آقا این کیه دیگه هیچی از فوتبال و اتفاقاتش نمدونه ادمخنده رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج