۷۶۶۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کفاشیان به جای مسی و اینیستا!

یکشنبه هفته گذشته (نوزدهم آبان) علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به همراه جعفری مدیر شرکت «روماریو اسپورت» (نماینده رسمی آل اشپورت در خاورمیانه) راهی آلمان شد تا تکلیف قرارداد اسپانسرینگ البسه تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را با ژرمن ها نهایی کند.

مجله اینترنتی برترین ها
روزنامه گل:

یکشنبه هفته گذشته (نوزدهم آبان) علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به همراه جعفری مدیر شرکت «روماریو اسپورت» (نماینده رسمی آل اشپورت در خاورمیانه) راهی آلمان شد تا تکلیف قرارداد اسپانسرینگ البسه تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را با ژرمن ها نهایی کند. البته این شرکت در جریان مسابقات مقدماتی هم اسپانسر تیم ملی بود و بنا به اخبار و شایعات منتشره در این باره آل اشپورتی ها متعهد شده بودند در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی تسهیلاتی ویژه قائل شوند که رئیس فدراسیون ترجیح داد برای بحث درباره این موارد شخصا راهی آلمان شود، اقدامی که برخی منتقدان به آن ایراد گرفته اند چرا کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران شخصا برای مذاکره در این باره راهی آلمان شده و آن را به کمیته بازاریابی تشکیلات فوتبال نسپرده است.

از شوی لباس مسی تا خنده کفاشیان با آل اشپورت

طبق روالی که در عرصه بین المللی برای معرفی اسپانسر پوشاک تیم های ملی و باشگاهی وجود دارد رئیس فدراسیون در آخرین مرحله پس از نهایی شدن مذاکرات وارد شده و قرارداد را امضا می کند. پس از آن هم اسپانسر با اجرای «شوی لباس» معرفی و لباس های جدید بر تن ستاره های تیم به نمایش گذاشته می شود؛ کاری که نمونه آن در دو سه روز اخیر توسط آرژانتینی ها اجرا و از لباس های جدید خود برای شرکت در کارناوال جهانی فوتبال که توسط آدیداس تولیدشده، رونمایی کردند.

تیم های برزیل، اسپانیا و کلمبیا هم هفته گذشته لباس های جدید خود را به نمایش گذاشتند. همین برنامه ها باعث شده که برخی از روال انتخاب اسپانسر البسه تیم ملی در جام جهانی انتقاد کنند و حضور شخص رئیس را کنار مدیر کمپانی کوچکی مثل آل اشپورت در شأن فدراسیون یک کشور ندانند. اینکه این همه راه را تا آلمان برود تا قرارداد لباس های تیم ملی را امضا کند! جالب تر اینجاست که قرار بود مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم در این سفر او را همراهی کند که بنا به مشکلات و عدم صدور ویزا نتوانست برود تا این انتقادها حالت پررنگتری به خودنگیرد.

رئیس فدراسیون در نقش رئیس بازاریابی

در یکی، دو روز گذشته با مطرح شدن این بحث ها یکی از اهالی فدراسیون در دفاع از رئیس گفت: «بحث های مالی باقیمانده این قرارداد باعث شد که کفاشیان شخصا برود چون نمی شد با ارسال پیغام و سپردن کار به روزهای آینده نهایی اش کرد! بابت همین رئیس شخصا راهی آلمان شد تا کار را یکسره و درباره موارد مالی به توافق کامل برسد.»

البته این یک سوی ماجراست و از سویی دیگر هم زمزمه می شود که کفاشیان پس از کنار رفتن سردار درخشان از ریاست کمیته بازاریابی، خود ریاست این کمیته را برعهده گرفته و به عنوان رئیس کمیته بازاریابی راهی آلمان شده نه رئیس فدراسیون! با اینحال پس از حضور کفاشیان در آلمان و امضای قرارداد با کمپانی آل اشپورت، این شرکت به صورت رسمی اسپانسر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد. تا قبل از نهایی شدن قرارداد با آل اشپورتی ها دو کمپانی چینی و اروپایی نیز خواهان اسپانسرینگ البسه تیم ملی در برزیل شده بودند که معلوم می شود نتوانستند نظر مساعد فدراسیون را جلب کنند و کنار رفتند.

قرار است شرکت آلمانی آل اشپورت علاوه بر تامین لباس تیم ملی در جام جهانی، بسته هایی را با عنوان بسته های فرهنگی - ورزشی برای هواداران تولید کنند که شامل لباس تیم ملی، کلاه، مچ بند، جاکلیدی و پرچم خواهد بود. بسته هایی که نمونه های آن در چند ماه اخیر برای هواداران استقلال و پرسپولیس در مسابقات لیگ تولید و عرضه شده است.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج