۷۷۷۴۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

رونالدو: عقده بردن توپ طلا را ندارم

کاپيتان تيم ملي پرتغال با نشان دادن واکنشي خونسردانه به تعريف و تمجيد‌هايي که از وي براي رساندن ارغواني‌پوشان به جام جهاني ۲۰۱۴ مي‌شود تاکيد کرد بازي بعدي رئال مادريد مهمترين دغدغه او است.

تسنیم: کاپيتان تيم ملي پرتغال با نشان دادن واکنشي خونسردانه به تعريف و تمجيد‌هايي که از وي براي رساندن ارغواني‌پوشان به جام جهاني ۲۰۱۴ مي‌شود تاکيد کرد بازي بعدي رئال مادريد مهمترين دغدغه او است.

کريستيانو رونالدو از سه‌شنبه شب که در جدال تيم‌هاي ملي پرتغال و سوئد در دور برگشت پلي‌آف انتخابي جام جهاني هت تريک کرد و جواز حضور در مرحله اين رقابت‌‌ها را براي کشورش به ارمغان آورد، به طور ويژه‌اي مورد تمجيد رسانه‌هاي اروپايي قرار گرفته است، تا حدي که برخي از آنها همچون نشريه مارکاي اسپانيا حالا او را شانس اول کسب توپ طلاي فيفا مي‌دانند.

با اين حال خود او تاکيد کرد خيلي به اين تعاريف و تمجيدها توجهي ندارد و تمام تمرکزش را معطوف بازي بعدي رئال مادريد مقابل آلمريا کرده است. رونالدوي ۲۸ ساله که در پيروزي ۴-۲ پرتغال برابر سوئد در مجموع ۲ ديدار رفت و برگشت هر ۴ گل ارغواني‌پوشان را به ثمر رساند، و حالا به طور مشترک با پائولتا عنوان برترين گلزن تاريخ تيم ملي پرتغال را در اختيار دارد، در گفت و گويي با سايت باشگاه رئال مادريد اظهار داشت: ما در اين چند روز اخير به همراه تيم‌هاي ملي خود روزهاي پراسترسي را پشت سر گذاشته‌ايم اما اکنون ۲ روز فرصت داريم که استراحت و به بهترين شکل خود را براي بازي بعدي آماده کنيم. تنها هدف من و تمام هم‌تيمي‌هايم در حال حاضر اين است که تمرين کنيم تا هواداران رئال مادريد به تيم‌شان افتخار کنند.

رونالدو در ادامه تاکيد کرد توجه چنداني به اين موضوع که شانس‌اش براي بردن توپ طلا چقدر است ندارد. وي افزود: هر سال نشان داده‌ام که در چه سطحي بازي مي‌کنم. در هر فصل ۴۰ يا ۵۰ گل زده‌ام، آماري که از عهده هر کسي برنمي‌آيد. با اين حال من عقده بردن توپ طلا را ندارم.

رونالدو که در بازي برگشت پرتغال و سوئد توپ بازي را به عنوان سندي ديگر از افتخارآفريني‌اش با خود به خانه برد، تصريح کرد: من مجبور نيستم به کسي توضيح و جواب پس بدهم. من حرفم را در زمين بازي مي‌زنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره اون راس میگه!

    • بدون نام

      فقط کریس رونالدو

    • بدون نام

      فقط کریس رونالدو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج