۷۷۸۷۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آخرین وضعیت راه های کشور

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به بارش های چند روز اخیر در کشور اعلام کرد: با تلاش نیروهای انتظامی و امدادی، همه راه های کشور باز است.

واحد مرکزی خبر: رئیس پلیس راه کشور با اشاره به بارش های چند روز اخیر در کشور اعلام کرد: با تلاش نیروهای انتظامی و امدادی، همه راه های کشور باز است.

سردار سرتیپ محمد رضا مهماندار گفت: با توجه به بارش برف در ارتفاعات استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، تهران، قزوین، اصفهان، سمنان، خراسان شمالی و رضوی، برخی از راه های مواصلاتی مسدود شده بود که با تلاش دستگاه های مسئول تا امروز صبح این معابر بازگشایی شده است.

وی با اشاره به بارش باران در بیشتر راه های کشور افزود: با وجود آغاز طرح زمستانی از ۲۰ آذر، پلیس راه و سایر دستگاه های امدادی آمادگی لازم را در شرایط کنونی دارند و هم اکنون در نقاط مختلف کشور مستقر شده اند.

رئیس پلیس راه کشور ضمن توصیه به رانندگان بر رعایت نکات ایمنی گفت: رانندگان با توجه به لغزندگی سطح جاده ها بیشتر احتیاط کنند، با سرعت مطمئنه حرکت کنند و حتماً وسایل ایمنی زمستانی را برای عبور از گردنه های برف گیر همراه داشته باشند.

وی افزود: رانندگان زنجیر چرخ، لباس گرم و مقداری خوراکی همراه داشته باشند و حتماً باک سوخت خود را پر کنند.

سردار مهماندار تأکید کرد: برابر مقررات همراه داشتن تجهیزات متناسب با فصل زمستان به خصوص زنجیر چرخ برای همه وسایل نقلیه الزامی است و خودروهایی که زنجیر چرخ همراه نداشته باشند، جریمه می شوند.

وی افزود: در شرایطی که برای عبور از جاده ها نیاز به بستن زنجیر چرخ باشد، در صورتی که خودروها به خصوص خودروهای عمومی زنجیر چرخ همراه نداشته باشند از عبور و مرور آنها جلوگیری خواهد شد.

سردار مهماندار مهمترین دلایل تصادفات در کشور را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی رانندگان در کنترل خودرو در جاده های لغزنده دانست و از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری رانندگی، فاصله لازم را با خودروهای دیگر حفظ کنند و سرعت خودروها را کاهش دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج