اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۸۰۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برهانی: میخواهم در استقلال ۳ رقمی شوم!

در تمام این سالهایی که من بازی کرده ام ، در خط حمله ترافیک بازیکنان بزرگی بوده و من تمام تلاشم را می کنم تا در کنار آنها در موفقیت تیم سهم داشته باشم

گل: در تمام این سالهایی که من بازی کرده ام ، در خط حمله ترافیک بازیکنان بزرگی بوده و من تمام تلاشم را می کنم تا در کنار آنها در موفقیت تیم سهم داشته باشم

همانند اولین بازی نیم فصل نخست لیگ سیزدهم ، آخرین بازی را هم استقلالی ها رقم می زنند . استقلال می بایست در آخرین بازی خود در نیم فصل اول لیگ به مصاف ملوان انزلی برود . آرش برهانی مهاجم آبی ها قبل از این بازی گفت و گویی را با " گل " ترتیب داده که می خوانید :

*فردا میزبان ملوان انزلی هستید ، این بازی را چطور می بینی؟

در این مدت تمرینات خوبی داشتیم و ملی پوشان مان هم به اردو اضافه شدند و به جز هاشم که ظاهرا با تشخیص کادر فنی نمی تواند تیم را همراهی کند ، مشکلی بابت ادامه کار نداریم. بازی با ملوان همیشه سختی های خاص خودش را دارد و نمی شود این تیم را دست کم گرفت. ما در این بازی به دنبال جمع آوری حداکثر امتیازات هستیم تا نیم فصل اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

*استقلال به قهرمانی نیم فصل می رسد ؟

ما به قهرمانی نیم فصل فکر نمی کنیم چرا که به هیچ تیمی بابت آن جام نمی دهند . اولویت ما تکرار عنوان قهرمانی بازی هاست تا با این وسیله دل هواداران مان را شاد کنیم .

*نفرات جدیدی به خط حمله اضافه شدند ، این کارت را سخت تر نمی کند ؟

خب تیم ما نیاز هایی داشت تا تقویت شود ، به خاطر همین هم کادرفنی تشخیص دادند که نفرات جدید به ترکیب اضافه شوند . استقلال باید در ادامه در سه جبهه بجنگد و برای این مهم و موفقیت در این بازی ها باید با تمام قوا ظاهر شویم . در مورد سختی هم باید بگویم که در تمام این سالهایی که من بازی کرده ام ، در خط حمله ترافیک بازیکنان بزرگی بوده و من تمام تلاشم را می کنم تا در کنار آنها در موفقیت تیم سهم داشته باشم .

*یک گل برای صدتایی شدن در استقلال کم داری.

خب این برای من افتخار بزرگی است که در باشگاه پرافتخار استقلال که بزرگان زیادی گلزنی کرده اند ، صد گله بشوم . من 7 سال در این تیم توپ زدم و امیدوارم بتوانم به این افتخار برسم و سه رقمی شوم.

*با دو گلی که اخیرا زدی ، به روزهای اوجت نزدیک شدی ، می توان برهانی را دوباره به عنوان آقای گل دید ؟

خب من روزهای بدی داشتم و با گل هایی که در بازی های قبل زدم ، انگیزه ام خیلی زیاد شده . کادرفنی فرصت ایده آلی به من دادند که من امیدوارم جواب اعتمادشان را بدهم . همانطور که قبلا هم به خود شما گفتم خیلی به آقای گلی فکر نمی کنم و دوست دارم بیشتر در خدمت تیم باشم .

*فکر می کنی کدام بازیکن مرد سال اروپا شود ؟

من شخصیت فوتبالی کریس رونالدو را خیلی دوست دارم و دوست دارم که او انتخاب شود . رونالدو تکنیک و زیبایی در بازی اش دارد که نمی شود از کنارش گذشت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج