adexo3
۷۸۰۷۳
۳ نظر
۵۷۵۷
۳ نظر
۵۷۵۷
پ

واکنش هاشمی‌ نسب به دعوتش برابر میلان

ناصر محمدخانی و مجتبی محرمی بیایند، من باید جلوی در دستشویی لباس عوض کنم!

واکنش هاشمی‌ نسب به دعوتش برابر میلان
روزنامه گل: بدون شک دیدن مهدی هاشمی نسب با پیراهن سرخ پرسپولیس و بازگشت او به استادیوم آزادی حتی اگر در بازی خیرخواهانه مقابل پیشکسوت آ.ث میلان هم باشد، جالب و قابل توجه است.

هاشمی نسب که روزگاری جانشین محق و شایسته شماره هشت های پرسپولیس بود و لقب «وزیر پروین» را به خود اختصاص داده بود، حالا در شرایطی به تیم پیکسوتان پرسپولیس دعوت شده که می تواند در کنار شماره هشت های بزرگ و اسطوره های سرخ ها مثل محرمی، محمدخانی، کرمانی و ... قرار بگیرد: «با وجود این شماره هشت هایی که می گویید باید مثل اولین روز تمرینم در پرسپولیس بروم و جلوی حمام و دستوشیی لباس عوض کنم!»

بازگشت مهدی هاشمی نسب به پرسپولیس و آزادی برای هواداران سرخ چه حسی دارد.

- وایسا! یک جوری برمی گردم که شاخ دربیارید! نمی دانم چرا ... ولی خدا همیشه مرا دوست دارد. از یک ماه پیش مدام بدنسازی می کنم، درست مثل دوران بازیگری ام. اصلا نمی دانم چرا اینجوری شده و نمی دانم چرا تمرین کردم ولی وقتی شنیدم که قراره این بازی انجام شود و دعوت شدم، فهمیدم که خدا خیلی مرا دوست دارد. الکی نیست که یک نفر صبح و بعدازظهر تمرین کند و حالا به این بازی برسد.

بازی هم کردی؟

- پس چی! همین چند وقت پیش رفتم سر بازی استقلال - هنرمندان. یک بازی برای ناصرخان گذاشته بودند. شش تا زدم و من هم یک گل با سر زدم. گلی که مو به تن خودم سیخ شد. از آن سرهایی که اگر می دیدی حال می کردی. تازه، فکر می کنی چه کسانی با من بودند، یک مشت بازیکن چاق و چله! (خنده)

رویارویی تو و علی پروین در این بازی از جذابیت های قابل توجه برای هواداران پرسپولیس است.

- توی این مدت خیلی ها در مورد من و علی پروین صحبت کردند و خیلی به این قضیه دامن زدند ولی هیچ وقت با پروین مشکلی نداشتم و او هم همیشه نسبت به من لطف داشته ... در طول این مدتی که من در پرسپولیس بودم اگر مشکلی هم بین من و پروین به وجود آمده، مشکل شخصی نبوده و مشکل تیمی بوده، من در طول این مدت هرگز به علی آقا بی احترامی نکردم و اگر مشکلی بین ما بود، او عمرا مرا برای این بازی دعوت نمی کرد. توی این مدت من و پروین بارها همدیگر را دیدیم. حتی وقتی استقلال بودم چند بار به پروین سر زدم و وقتی او استیل آذین هم بود با هم دیدار کردیم ولی هیچ وقت دنبال دیدن شدن و خبرنگارها نبودیم و به همین دلیل بود که این قضایا انعکاسی نداشت، به هر حال پروین همیشه استاد من است. او یک مربی باهوش و بزرگ است که به همین دلیل است که در پرسپولیس سلطان شده است.

تو و پروین همیشه از هم تعریف می کنید ولی همه می دانند در پرسپولیس مسائلی به وجود آمد.

- ببین ... اگر من گفتم پروین را دوست دارم و او استاد من است فقط زبانی نبوده. این احترام مخصوص روزنامه ها و این جور صحبت ها نبوده چون من در عمل ثابت کرده ام که پروین را دوست دارم و هر وقت برای او به میدان رفته ام بهترین بازی هایم را انجام داده ام.

به همین خاطر لقب «وزیر پروین» را گرفتی؟

- خب این از روی لطف دوستان و کارشناسان بود ولی وقتی برای این بازی، بزرگانی مثل کرمانی، پیوس، محمدخانی، درخشان، عابدزاده، نادر محمدخانی، عبدی، شاهرودی، استیلی و پیروانی حتی بهروز (رهبری فرد) که دوست صمیمی من است، حضور دارند. من دیگر حرفی برای گفتن ندارم. با وجود اینها من اصلا عددی نیستم.

کنار این اسطوره ها بازی کردن تو جالب است.

- درست می گویید ولی من با وجود این نفرات حتی نمی توانم به رختکن بروم. احتمالا باید مثل همان روزهای اولی که رفتم سر تمرین پرسپولیس باید بروم و جلوی حمام و دستشویی لباس عوض کنم.

با حضور تو، محمدخانی، محرمی و کرمانی جمع شماره هشت های پرسپولیس هم جمع است.

- ای آقا ... توی این بازی و با توجه به این هشت هایی که تو می گویی من حتی جرأت نمی کنم سمت شماره بروم. من با آنها قابل قیاس نیستم. بزرگترین افتخار من این است که بعد از سه تا هشت طلایی پرسپولیس این پیراهن را پوشیدم. وقتی مجتبی محرمی هشت را درآورد، تا دوس ال کسی جرأت نداشت سمتش برود و بالاخره با رخصت از آقا مجتبی من پوشیدمش.

جالب اینکه خود محرمی هم همیشه از تو و علی کریمی تعریف می کند.

- داش علی که حرف ندارد و آقا مجتبی هم او را دوست دارد. من هم برایم فرقی نمی کند! چه آقا مجتبی مرا دوست داشته باشد و چه نداشته باشد، دوستش دارم.

رویانیانس راغ همشهری اش، رحمان رضایی رفته و او را برای بازی با آ ث میلان دعوت کرده ... اسطوره ای مثل خداداد که در آسیا برای پرسپولیس گلزنی هم کرده، نمی توانست باشد.

- من هم با شما موافق هستم. به نظر من هم خداداد می توانست به پرسپولیس دعوت شود چون هم برای پرسپولیس در آسیا گل زده هم لژیونر بوده و هم اینکه هواداران پرسپولیس او را دوست دارند.

دلت برای گلزنی با پیراهن پرسپولیس و آن ضربه های سر تنگ نشده؟

- دلم برای دیدن دوستانم یک ذره شده. وای فکرش را بکن ... رختکن پرسپولیس، پروین، سرپرستی محمود خوردبین، دیدن بزرگان پرسپولیس ... این عالی است. همه خاطرات من و اتفاق های خوب زندگی ام فوتبالی بوده، دلم برای پرسپولیس و هواداران تیم تنگ شده. دوست دارم باز هم به استادیوم آزادی بروم و از آن ضربه های سر بزنم ...

پس برای آ ث میلان هم نقشه داری؟

- (خنده) پس چی؟ اگر مهدی در زمین باشد و توپ بریزد، یک توپ را برایتان می کنم ته تور تا حال کنید (خنده) این را جدی می گویم.

بازیکنان نسل قدیم و حتی هم نسل های تو را با این نسل جدید نمی شود مقایسه کرد؟

- حرف من این است که اگر همین ها خوب بازی کنند و پررو هم باشند، ایرادی ندارد! به هر حال غرور و اینجور چیزها در مورد هر کسی وجود دارد. امیدوارم که غیر از این نباشند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوشم میاد تمام اینهایی که به پرسپولیس خیانت میکنن و لباس آبی میپوشن بعدش خودشون میفهمن چه کار اشتباهی کردن و هیچ باشگاهی پرسپولیس نمیشه.
      امثال انصاریان و هاشمی نسب رو ببینید که چجوری توبه کردن و عین گربه خودشون رو واسه پرسپولیس لوس میکنن بلکه بتونن یه جوری آب رفته رو به جوی برگردونن !!!

    • سینا

      بخدا پاش رو بذاره تو استادیوم،استادیوم رو روی سر این خائن خراب میکنیم

    • kasra

      لعنت به هاشمی نصب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج