۷۸۲۶
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

دايي: ظاهرا مي خواهند دوباره از آن‌ها شكايت كنم

پژوی پاداش قهرماني پرسپولیس چه شد؟

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: باشگاه پرسپوليس بگويد پژوهايي كه قرار بود به عنوان پاداش قهرماني بدهد چه شد؟

علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار با مس سرچشمه در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسيد چرا در فوتبال ايران برخلاف فوتبال جهان با چهره‌هايي محبوب بدرفتاري مي‌كنند، گفت: ‌ليگ دنيا را با ليگ ما مقايسه نكنيد. فرهنگ حرفه‌اي ما با فرهنگ حرفه‌اي آنها را مقايسه نكنيد. نگاه كنيد متاسفانه ورزش ما سياسي شده و خيلي‌ها به دنبال اين هستند كه از ورزش و بخصوص فوتبال استفاده سياسي كنند به همين دليل حرمت‌‌ها نگاه داشته نمي‌شود و حرمت‌ها شكسته مي‌شود.

من در مورد كنار رفتن خودم خيلي حرف زدم؛ اما منظورم اين نيست كه مربي تيم قهرمان عوض نشده است. قرار نيست مربي تيم قهرمان هميشه سر كار باشد. بحث من اين نبود، دو نفر خيلي راحت با هم دست مي‌دهند و مي‌گويند ما ديگر نمي‌توانيم كار كنيم. مي‌توانستند بگويند شما تيم را قهرمان كرديد ولي اكنون دنبال يك تيم ديگر باشيد ما هم مربي خودمان را انتخاب مي‌كنيم اما مسائل ديگري بوجود آمد و جرياناتي بوجود آمد كه مي‌خواستند من را با شكست كنار بگذارند.

وي ادامه داد: قرارداد من با باشگاه پرسپوليس ۱۰ ساله نبود سال اول نيز كه با باشگاه قرارداد بستم، به شرط كسب يك قهرماني اين قرارداد قابل تمديد بود. من چشم‌داشتي به نيمكت پرسپوليس نداشتم فصل بعد نيز با وجود آن‌كه قولي براي قهرماني ندادم اما توانستيم قهرمان شويم. قراردادم نيز تمام شده بود و مي‌توانستيم راحت‌تر و بهتر از يكديگر جدا شويم.

دايي تاكيد كرد: اما طريقي كه آقايان در نظر گرفتند راه‌ درستي نبود. مردم ما با اين راه و روش مخالفت مي‌كنند وگرنه اين كه در رشت و يا جاي ديگر تشويق بشوم به دليل نشانه اعتراض مردم به كارهاي آقايان بوده است. وگرنه من دوست ندارم كه تشويق شوم و كسي هم اسم من را بياورد. مي‌خواهم در كمال آرامش كار كنم و آرامش داشته باشم تا بتوانم نتيجه بگيرم. جواب خيلي از آدم‌ها را هم ندهم و هر حرفي كه مي‌شنوم از اين گوش بگيرم و از آن گوش در كنم. من سرمربي راه‌آهن هستم و مي‌خواهم در اين تيم موفق شوم. موفقيت من در اين تيم مي‌تواند خيلي چيزها را نشان دهد و ثابت كند.

دايي در مورد اينكه با وجود اينكه شما بارها گفته‌ايد در ورزشگاه‌ها اسم‌تان را نياورند اما باز هم شما تشويق مي‌شويد، گفت: من به اندازه كافي در اين مورد حرف زده‌ام و ديگر حرف نمي‌زنم.

سرمربي راه‌آهن در مورد ديدار با مس سرچشمه گفت: مس سرچشمه اگرچه كه در آخر جدول قرار دارد اما بازي سختي در پيش داريم اين تيم مربي فهيمي دارد و ما يك راه بيشتر نداريم آن هم اينكه ۳ امتياز بازي را بگيريم. در بازي‌هاي گذشته مسائلي اتفاق افتاد كه نتوانستيم پيروز شويم اما در بازي فرداشب تلاش خواهيم كرد كه ۳ امتياز را بگيريم و خود را در جدول بالا بكشيم.

دايي در پاسخ به سؤالی مبني بر اينكه در قراردادتان با پرسپوليس شرط قهرماني ذكر شده بود، آيا در قرارداد با راه‌آهن نيز شرط و شروطي وجود دارد يا نه، گفت: در قراردادم با راه‌آهن شرط و شروط زيادي دارد اما پرسپوليس و راه‌آهن با هم فرق دارد. من اين شرط پرسپوليس را قبول كردم براي آنكه بگويم نمي‌خواهم به هر نحوي در پرسپوليس بمانم و در فصل اول چنين شرطي را قبول كردم.

وي ادامه داد: از ۲۰ خرداد ماه كه ما قهرمان شديم تا امروز كه اول شهريور است، حدود ۲ ماه و نيم مي‌گذرد و من همچنان دو ماه و نيم است كه منتظر تسويه حساب هستم. آيا اين درست است كه با مربي كه تيمش را قهرمان كرده تسويه حساب نمي‌كنند. مگر مسئولان باشگاه پرسپوليس قول نداده بودند كه به بازيكنان كه در صورت قهرماني به آنها پژو پاداش مي‌دهند پس آن پژوها چه شد؟

علي دايي تاكيد كرد: آن‌ها خيلي شعار دادند كه ما اين كارها را مي‌كنيم و خيلي كارها كرده‌ايم در روزنامه منتسب به آقايان خيلي مسائل را مطرح كردند و گفتند ما بهترين كارها را كرديم مي‌خواستند همه توپ‌ها را به زمين من بياندازند. اما وقتي كه آن بالايي را دارم اين‌ها كه سهل است گنده‌تر از اين‌ها هم جمع شوند نمي‌توانند با من مقابله كنند، خيلي اتفاق‌ها افتاده است.

علي دايي براي چندين بار تاكيد كرد: چرا با من تسويه حساب نمي‌كنند چرا مبلغ قراردادم را پرداخت نمي‌كنند. آيا مي‌خواهند بروم و يك شكايت ديگر بكنم. دو و نيم ماه زمان زيادي است، چرا نيامدند با من تسويه حساب كنند. خيلي‌چيزها را نمي‌توان گفت. دوست ندارم در مورد تيمي كه خيلي دوستش دارم و در آن زحمت كشيدم زياد صحبت كنم. باشگاه پرسپوليس براي من دايي خيلي زحمت كشيده است. گوش شنوايي نيست كسي نمي‌خواهد پاسخگو باشد.

وي در مورد اينكه يعني مسئولان باشگاه پرسپوليس تصور مي‌كردند شما قهرمان نمي‌شويد و چنين پاداشي در نظر مي‌گرفتند، گفت: بله، توپ‌ها را به زمين من انداختند و همه جور كار كردند و گفتند فلاني نتيجه نمي‌گيرد و نمي‌دانستند حالا كه نتيجه گرفتيم پژوهاي قهرماني چه شد آنها كه مي‌گفتند ما خيلي كارها كرديم.

دايي تاكيد كرد: كارنامه من خيلي چيزها را نشان داده است و برخلاف آقاياني كه يك زماني مربي بودند و مي‌گفتند اين نتايج را گرفته‌ايم كارنامه من مشخص است و تمركز من بر روي تيم جديد است. من نهايت سعي و تلاشم را مي‌كنم تا براي تيم راه‌آهن مفيد باشم و من همه را به حال خود رها مي‌كنم و به كار خود مي‌چسبم.

سرمربي راه‌آهن در مورد جدايي مايلي كهن از پرسپوليس گفت: من در مورد فرد خاصي حرف نمي‌زنم. ارزشش را ندارد كه وقتم را صرف اين مسائل بكنم. حرف‌هايم را زده‌ام من به مجموعه راه‌آهن تعهد دادم و عاشق آن هستم كه در كارم موفق شوم. كار خيلي سختي در راه‌آهن دارم اما به مجموعه راه‌آهن اميد و اعتقاد دارم.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پژوی پاداش قهرماني پرسپولیس چه شد؟


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج