۷۸۸۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

افشاگري يک برنامه اسپانيايي درباره توپ طلا

فيفا مراسم عکس گرفتن فرانک ريبري با توپ طلا را به تاخير انداخت و اين خشم باشگاه بايرن مونيخ و خود ريبري را برانگيخت. اين خبري بود که برنامه ورزشي پونتو پلوتا اسپانيا آن را فاش کرد.

ورزش سه: فيفا مراسم عکس گرفتن فرانک ريبري با توپ طلا را به تاخير انداخت و اين خشم باشگاه بايرن مونيخ و خود ريبري را برانگيخت. اين خبري بود که برنامه ورزشي پونتو پلوتا اسپانيا آن را فاش کرد.

دو ماه بيشتر به انتخاب بهترين بازيکن جهان در سال 2013 باقي نمانده است و پيش بيني درباره گزينه نهايي فيفا بسيار زياد است.

کريستيانو رونالدو، ليونل مسي و فرانک ريبري سه گزينه‌اي هستند که بيشترين شانس را براي کسب اين جايزه دارند البته آسيب ديدگي طولاني مدت ستاره آرژانتيني بارسلونا باعث شده است تا شانس او کمتر از دو گزينه ديگر شود. کريستيانو رونالدو که اين روزها در بهترين دوران خود به سر مي‌برد و يکي از آماده‌ترين بازيکنان حال حاضر فوتبال جهان است. فرانک ريبري هم که فصل قبل نمايش خيرکننده‌اي با بايرن داشت و سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را با اين تيم به دست آورد.

برنامه ورزشي پونتو پلوتا اسپانيا در خبري اختصاصي اعلام کرد که فيفا جلسه عکس گرفتن با توپ طلا را با فرانک ريبري هافبک آلماني به تاخير انداخت. قرار بود که اين هفته مراسم عکس گرفتن ريبري با توپ طلا به صورت مخفيانه برگزار شود که اين مراسم به تاخير افتاد.

اين برنامه ورزشي ادامه داد که لغو مراسم عکس گرفتن ريبري با توپ طلا خشم اين بازيکن فرانسوي و باشگاه بايرن مونيخ را برانگيخته است چرا که آنها معتقدند فيفا با اين اقدام خود مي‌خواهد توپ طلا را به کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد بدهد.

بعد از آنکه فيفا زمان راي‌گيري براي انتخاب بهترين بازيکن جهان در سال 2013 را دو هفته به تاخير انداخت گمانه‌زني‌هاي زيادي به وجود آمد. بسياري معتقدند که فدراسيون بين المللي فوتبال فيفا با اين اقدام خود مي‌خواهد اين جايزه را به کريستيانو رونالدو بدهد اين درحالي است که خود ريبري چنين نظري ندارد.

ريبري در گفت و گويي که دو روز پيش با روزنامه لوموند فرانسه داشت تاکيد کرد که شايسته کسب توپ طلاي فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ است و اطمينان دارد که اين جايزه را به دست مي‌آورد. او گفت رونادو تنها چند هفته‌اي است که خوب بازي مي‌کند. اين درحالي است که او با بايرن فصل رويايي را پشت سرگذاشت و سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج