۷۹۹۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دلخوری مصطفی نظری از مسئولین

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال گفت: صبر و حوصله‌ام دارد سر می‌رسد و امیدوارم آقایان هر چه زودتر این مسائل را تمام کنند.

فارس:

مصطفی نظری در خصوص حضورش در تیم ملی فوتسال ایران و علت عدم به میدان رفتنش خاطرنشان کرد:‌ من کمی آسیب‌دیده بودم و به همین دلیل هم با کادر فنی جلسه‌ای گذاشتیم و تصمیم گرفتیم که استراحت کنم. به هر حال مجبور بودم در باشگاه خود بازی کنم زیرا در چند هفته‌ای که نبودم تیم نتیجه نگرفته بود.

وی در مورد اینکه مسئله خاص دیگری در این زمینه وجود نداشته، تصریح کرد:‌ من مشکلی با کسی ندارم اگر کسی با من مشکلی دارد به خودش ربط دارد من خیلی طبیعی تمرینات خود را انجام دادم و نشان دادم که اگر بهترین دروازه‌بان جهان هم باشی و در بهترین باشگاه‌های جهان هم بازی کنی باز هم باید مطیع تصمیم مربی باشی.

گلر تیم ملی فوتسال یادآور شد: خوشحالم که بار دیگر به تیم ملی بازگشتم حرفه‌ای عمل کردم و با تصمیم سرمربی روی نیمکت نشستم، آسیب‌دیدگی مرا کلافه کرده است و بیشتر از این موضوع عصبی شده‌ام اما عده‌ای که می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و حرف و حدیثی به وجود می‌آورند پای خودشان است اگر در برزیل حضور داشتم شرایط فرق می‌کرد، هم‌اکنون با ۶۰-۵۰ درصد آمادگی حاضر شدم.

نظری در مورد اینکه آیا این موضوع مربوط به اتفاقات گذشته و درگیری‌اش با امیر فراشی است، تأکید کرد: من از اتفاقاتی که در گذشته رخ داد ناراضی بودم اما هم‌اکنون کار خود را انجام می‌دهم و به هیچ وجه با شخص دیگری کار ندارم. او یک تمرین‌دهنده است و من هم با ۱۰ سال سابقه در تیم کار خود را انجام می‌دهم. بی‌احترامی به هیچکس نمی‌کنم و اجازه نمی‌دهم هیچکس هم به من بی‌احترامی کند. مطیع سرمربی تیم هم هستم.

بهترین دروازه‌بان جهان در سال ۲۰۱۰ در مورد اینکه آیا از نیمکت‌نشینی ناراحت نیست، تصریح کرد: امیدوارم اخلاق حرفه‌ای من باعث نشود که عواملی که محلی از اعراب ندارند به من توهین کنند. من وظیفه داشتم زمانی که به تیم ملی دعوت شدم در اردو حاضر شوم حالا چه می‌خواهد از مسکو باشد چه آن سوی دنیا. سرمربی تیم نوریل نیکل که در تیم ملی روسیه حضور دارد موافق بود که من استراحت کنم امیدوارم عواملی که فکر می‌کنند می‌توانند با مصطفی نظری مقابله کنند دست از این کارهای خود بردارند. من سال‌های سال برای این تیم زحمت کشیدم امیدورام آنها بس کنند وگرنه بدجوری جواب آنها را می‌دهم. مطمئنا در آینده تیم ملی به من نیاز خواهد داشت. هم‌اکنون تمام تمرکزم به حضور موفق در باشگاه است. حرفه‌ای کار می‌کنم و با قدرت رقابت می‌کنم و مطمئنا در آینده اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی با اشاره به حضور پرشور تماشاگران یزدی، گفت: از تمام هواداران تشکر می‌کنم که سنگ‌تمام گذاشتند با وجود اینکه من به خاطر بچه‌بازی عده‌ای چندین ماه محروم بودم اما هواداران جلوی سرمربی تیم باشگاهی‌مان مرا سربلند کردند. این موضوع انگیزه مرا برای بازگشت به روسیه و حضور موفق در تیم ملی بیشتر کرد. از تمام بازیکنان هم تشکر می‌کنم که مقابل تیم قدرتمند روسیه یک برد و یک تساوی به دست‌ آوردند و ما در بازگشت به کشور غریب خیلی راحت سرمان را بالا می‌گیریم و می‌‌گوییم که تیم قدرتمند روسیه را شکست دادیم.

نظری در مورد خداحافظی فرهاد فخیم، گفت: او زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده است مطمئنا تلاش می‌کنیم تا او به تیم ملی بازگردد سال‌های سال او در جفایی که به حقش شد صبر کرد امیدوارم روزی برسد که دیگر آقایان این کارها را نکنند. واقعا صبر و حوصله مصطفی نظری هم دارد سر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج