اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۲۱۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

چرا جمشیدیان همیشه مصدوم است؟!

جمشيديان را آورده بودند تا نقش يك پلي ميكر را در استقلال بازي كند اما تا امروز هرگز نتوانسته ذره‌اي اميرقلعه‌نويي را در اين پست حساس امیدوار کند

سایت گل: بعد از بازي با گسترش فولاد احمد جمشيديان را هرگز در تمرينات استقلال نديديم. شماره ۲۰ طي روزهاي منتهي به بازي با سپاهان هيچ تمريني با استقلال انجام نداد تا پرده از يك مصدوميت تازه ديگر براي اين بازيكن برداشته بشود. مصدوميتي كه سعي شد تا جاي ممكن از انظار رسانه‌ها دور بشود. جمشيديان تاكنون ۳۵۲ دقيقه براي استقلال بازي كرده و در هيچ يك از بازي‌هايي كه در تركيب استقلال قرار گرفته درخششي نداشته و حتي در حد و اندازه يك بازيكن معمولي هم نبود.

دقايق حضور جمشيديان در تركيب استقلال در مقايسه با ديگر بازيكنان استقلال بسيار ناچيز است. جمشيديان را آورده بودند تا نقش يك پلي ميكر را در استقلال بازي كند اما تا امروز هرگز نتوانسته ذره‌اي اميرقلعه‌نويي را در اين پست حساس كه پيش‌تر در اختيار بازيكناني همچون جباري، زندي، جانواريو و گاهي توزي بود اميدوار كند. اكنون كه كنكاش مي‌كني تا دلايل ناكامي احمد جمشيديان را در استقلال بيابي در مراحل اول به مصدوميت‌هاي اين بازيكن برمي‌خوري.

مي‌گويند چون اين بازيكن هفته‌ها مصدوم بوده نتوانسته براي استقلال بازيكن شايسته‌اي باشد اما اصل ابهام از همين نقطه شكل مي‌گيرد كه چرا اساسا جمشيديان اينقدر مصدوم مي‌شود؟

ماجراي مصدوميت او چيست كه حالا مي‌بينيم در آستانه بازي با تيم سابقش سپاهان مانند بيشتر بازي‌هاي اين فصل غايب است؟ در اين راستا زمزمه‌هايي در استقلال شنيده مي‌شود مبني بر اينكه جمشيديان را باشگاه سپاهان با علم به اينكه مصدوم بوده به استقلال داده است.

مي‌گويند سپاهاني‌ها پيش از آنكه بازيكن طراح سابق شان را به استقلال بدهند مي‌دانستد كه وي با دردي در ناحيه زانو روبرو است كه شايد آينده‌اش را حتي در فوتبال به مخاطره بيندازد. سپاهاني‌ها به همين دليل قيد جمشيديان را زدند و استقلال غافل از حقيقت ماجرا ابتداي فصل سيزدهم اقدام به جذب جمشيديان كرد. امير قلعه‌نويي حالا از اين موضوع بو برده است. آخرين ديالوگي كه سرمربي استقلال با بازيكنش داشت بسيار تند و پرخاشگرانه بود.

بعد از بازي با گسترش فولاد اميرقلعه‌نويي كه مي‌ديد جمشيديان دارد از درد به خودش مي‌پيچد سراغ اين بازيكن رفت و از او دلايل دردي كه در زانويش وجود دارد را پرسيد كه جمشيديان همان جا به قلعه‌نويي گفت: «فكر كنم دوباره مصدوم شدم!»

قلعه‌نويي با شنيدن اين خبر به شدت ناراحت شد و رو به جمشيديان كرد و با لحن تندي گفت: «‌خودت قبل از بازي با گسترش به من گفتي مشكلي نداري و مي‌تواني بازي كني. حالا دوباره به من مي‌گويي مصدومي؟ اگر مصدوم بودي چرا گفتي بازي مي‌كنم؟»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نادر

      نخیر.قلعه نوعی متعهد بود جمشیدیان رو ببره استقلال.چون وقتی بازیکن سپاهان بود جلوی استقلال تو نیمه نهایی جام حذفی یه تک به تک رو خراب کرد تو ضربات پنالتی توپ رو قل داد تو بغل رحمتی،تو بازی لیگ هم 2 تا تک به تک رو زد بیرون.
      مطمئن باشین مصدومیت که سهله اگر مرحوم هم شده بود قلعه نوعی جنازه جمشیدیان رو میبرد استقلال.(مثل بائو،اشکان نامداری،توره،تقی پور،محرم نژاد و....)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج