adexo3
۸۰۶۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نيلسون: در برزیل به تشويق ايران مي‌روم

دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قطعا در هنگام جام جهاني براي تشويق تيم ملي ايران به ورزشگاه مي‌روم.

فارس: نيلسون کوريا در مورد قرعه‌کشي جام جهاني اظهار داشت: هميشه قرعه‌کشي‌ها در جام جهاني بسيار خاص و زيبا بوده و اين بار هم اين اتفاق افتاد. من شک ندارم با شرايطي که پيش آمده برزيل قهرمان مي‌شود چون پتانسيل اين موضوع را دارد.

وي افزود: اما در گروه ايران به نظرم رقابت سنگين بشود مخصوصا ميان نيجريه و ايران. باور کنيد قلبا دوست دارم تيم ملي ايران به مرحله دوم صعود کند اما جام جهاني به قلب‌ها بستگي ندارد بلکه عملکرد هر تيم در زمين نتيجه را مشخص مي‌کند.

نيلسون خاطرنشان کرد: يکي از نکات مثبت گروه ايران اين است که شما بايد بازي آخر را مقابل بوسني برگزار کنيد يعني بوسني به احتمال فراوان بازي مقابل آرژانتين و نيجريه را واگذار کرده و با يک روحيه بسيار خراب مقابل ايران قرار مي‌گيرد که شما مي‌توانيد از اين موضوع بهترين استفاده را کنيد البته اينها همه گمانه‌زني است چون هميشه در جام جهاني شگفتي هم بوده.

وي خاطرنشان کرد: بعد از برزيل قطعا در کشورم طرفدار ايران هستم به همين دليل در بازي‌هاي جام جهاني به ورزشگاه مي‌روم و تيم ملي ايران را تشويق مي‌کنم تا ان‌شاءالله دوستانم بتوانند اين بار در کشور من به موفقيت برسند. من فقط اميدوارم که در بازي مقابل آرژانتين ايران با تمام توان به ميدان برود تا با يک نتيجه خوب زمين را ترک کند البته آرژانتين تيم کاملي است و يکي از گزينه‌هاي قهرماني جام جهاني.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج