adexo3
۸۰۷۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنايتي: شانس دارم در جام‌جهاني بازي کنم!

مهاجم تيم فوتبال صباي قم گفت: قبلا خوب بوديم اما مي‌باختيم اما در اين ۲ بازي خوب نبوديم و باختيم.

فارس: رضا عنايتي در خصوص دومين باخت متوالي تيم فوتبال صباي قم در ليگ برتر گفت: اين چندمين باري است که ما در دقايق آخر گل مي‌خوريم و بازي را واگذار مي‌کنيم. واقعا وضعيت تيم خطرناک شده و بايد فکري به حال اين قضيه بکنيم. قبلا که مي‌باختيم خوب بازي مي‌کردم اما باز هم بازي را واگذار مي‌کرديم اما در اين دو بازي اصلا خوب نبوديم و نمي‌دانم چرا بازيکنانمان بر روي بازي تمرکز ندارند.

وي ادامه داد: من واقعا مانده‌ام در اين باره چه بگويم هرچه فکر مي‌کنم هيچ نتيجه‌اي نمي‌گيرم و نمي‌توانم درک کنم چرا چند بازيکن ما تمرکز ندارند. اين عدم تمرکز به تيم ضربه مي‌زند و بايد هر چه سريع‌تر بازيکنان به خودشان بيايند. اين موضوع البته شامل چند بازيکن جوان ماست که انگار سر به هوا شده‌اند و تمرکز لازم را بر روي بازي ندارند. نمي‌دانم اين بازيکنان به چه جايگاهي رسيده‌اند که از حالا بي‌انگيزه شده‌اند و همين بي‌انگيزگي تا اينجاي کار ما را سخت کرده است.

مهاجم کهنه‌کار تيم فوتبال صباي قم در خصوص جايگاه اين تيم در ليگ برتر هم افزود: متاسفانه در ۱۷ بازي فقط ۱۶ امتياز به دست آورديم و اين نشان مي‌دهد که اصلا وضعيت خوبي نداريم اما اميدوارم با صحبت‌هاي کادر فني وضعيت‌ تيم بهتر از اين شود. البته درست نشدن شرايط مالي هم مزيد بر علت شده و دروغ نيست اگر بگويم شايد بي‌انگيزگي بازيکنان ما به خاطر همين موضوع باشد چرا که هنوز چک‌هايي به بازيکنان داده‌اند پاس نشده و اميدوارم هر چه زودتر اين موضوع فيصله يابد.

مهاجم اسبق تيم ملي فوتبال کشورمان در خصوص قرعه‌کشي جام جهاني هم اظهار کرد: به جز آرژانتين که از حالا مي‌دانيم به اين تيم مي‌بازيم و فقط بايد براي خوب بازي کردن مقابل آرژانتين حاضر شويم بايد در دو بازي ديگر باتمام قوا ظاهر شويم البته من چشمم خيلي آب نمي‌خورد چرا که برنامه‌ريزي خوبي اصلا نداريم.

عنايتي ادامه داد: ما بايد حداقل ۵ بازي خوب مقابل تيم‌هاي خوب اروپايي برگزار کنيم چرا که بازي با لبنان و کويت دردي از فوتبال ما دوا نمي‌کند اگر بازي‌هاي تدارکاتي خوبي در نظر بگيريم حداقل مي‌توانيم بدون استرس مقابل همگروه‌هايمان در اين تورنمنت بزرگ جهاني حاضر شويم. البته بايد بگويم که نبايد از حالا انتظارات را از تيم ملي همانند جام جهاني ۲۰۰۶ بالا برد چون با اين شرايط که در حال حاضر داريم فقط مي‌توانيم سه بازي در جام جهاني انجام دهيم و به کشور بازگرديم اما اگر بازي‌هاي خوبي داشته باشيم گرفتن نتيجه خوب دور از دسترس نيست.

مهاجم ۸ گله صبا در خصوص اينکه براي خودش اين شانس را قائل است که در جام جهاني همراه با تيم ملي حاضر باشد، افزود: من هميشه براي خودم اين شانس را قائلم جرا که با شانس زندگي مي‌کنم اما در نهايت هر چه خدا مي‌خواهد همان مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج