۸۱۸۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

ميلاد ميداودي در گفتگو با وب سايت شخصي خود اظهار کرد

دلیل مدل موي عجیب میداودی چه بود؟

اين موضوع مهم تر از بازگشتم به ميادين فوتبال نيست و انتظار داشتم به شروع خوبم پس از ۹ ماه دوري از ميادين هم اشاره مي شد. من مدت هاست که موهايم را کوتاه نگه مي دارم و در همين زمان حضورم در استقلال هم اکثر اوقات موهايم را از ته مي تراشيدم.

ميلاد ميداودي در گفت و گو با وب سايت شخصي خود صحبت هاي زير را مطرح كرد:

دلیل مدل موي عجیب میداودی چه بود؟

* تغيير مدل موهايت حسابي سر و صدا کرده است.
اين موضوع مهم تر از بازگشتم به ميادين فوتبال نيست و انتظار داشتم به شروع خوبم پس از 9 ماه دوري از ميادين هم اشاره مي شد. من مدت هاست که موهايم را کوتاه نگه مي دارم و در همين زمان حضورم در استقلال هم اکثر اوقات موهايم را از ته مي تراشيدم. براي بازي با فولاد خوزستان بنا به يک دليل شخصي که نمي خواهم درباره اش صحبت کنم، با آن مدل مو به ميدان رفتم و روز جمعه هم آن ها را مثل قبل کوتاه کردم. حتي در دو سالي که در امارات بازي مي کردم و هيچ محدوديتي وجود نداشت، دنبال مدل مو و اين مسائل نبودم.

*آيا از باشگاه تماسي در اين رابطه با شما گرفته شد؟
روز شنبه آقاي پورحيدري با من تماس گرفت و اطلاع داد که مسئولان فدراسيون فوتبال ايراد گرفته اند. به منصورخان گفتم من صبح جمعه موهايم را مثل قبل کوتاه کرده ام.

*در خصوص بازگشتت به ميادين و احساست در آن دقايق بازي مقابل فولاد صحبت کن.
بعد از لحظاتي حضور مقابل داماش اين فرصت برايم فراهم شد تا بار ديگر در اهواز بازي کنم و خدا را شکر که مقابل محبت آن همه هوادار استقلال سربلند شدم. انگيزه بالايي براي اين بازي داشتم و جدا از بحث بازگشتم به ميادين مي دانستم که شکست دادن فولاد براي استقلالي هاي متعصب اهواز خوشحالي زيادي به همراه دارد. سال گذشته باخت چهار بر يک استقلال مقابل فولاد را از تلويزيون نگاه مي کردم و مي گفتم خدا کند خوب شوم و يک روز با استقلال در اهواز اين نتيجه را جبران کنيم. خوشحالم که اين اتفاق افتاد و در چنين شبي به ترکيب استقلال برگشتم.

*اما فولادي ها معتقدند که نسبت به سال گذشته نفراتشان را از دست داده اند. در مجموع آيا نتيجه عادلانه بود؟
فولاد فقط علي حمودي را از دست داده و دفاع راست تيم ملي عراق را گرفته؛ ضمن اينکه پارسال نيمي از بازيکنان ما در آن مسابقه حضور نداشتند. نتيجه بازي اخير مقابل فولاد عادلانه بود و اگر از فرصت هايمان استفاده بهتري مي کرديم، فولاد بيشتر گل مي خورد. خودم به تنهايي مي توانستم در همان ده دقيقه هت تريک کنم اما يک ضربه ام به تير دروازه خورد و ضربه ايستگاهي ام هم با فاصله کم به اوت رفت.

*از گلي که به ثمر رساندي صحبت کن. بعد از گل هيجان زده بودي و ظاهرا برنامه مشخصي براي شادي نداشتي.
وقتي مجيدي از قلب دفاع فولاد فرار کرد و به محوطه رسيد؛ صدايش کردم و آقا فرهاد هم بلافاصله به سمتم برگشت و در حالي که مي توانست به سمت دروازه شوت بزند به من پاس داد تا گل بزنم. در خصوص شادي بعد از گل هم راستش نمي دانستم چکار بايد بکنم! اول به سمت هواداران رفتم تا شادي ام را با آن ها تقسيم کنم اما ياد مجيدي افتادم و برگشتم تا بابت پاس گل تشکر کنم؛ همان لحظه هم صداي مظلومي را شنيدم. مظلومي که از حضور مجددم در تيم خوشحال بود، اسمم را فرياد مي زد و مي خواست تبريک بگويد که به سمتش رفتم. در مجموع اين گل برايم هيجان زيادي داشت.

*فولادي ها شاکي بودند که چرا بعد از گلزني در شهر خودت خوشحالي کردي.
من به هر تيمي گل بزنم خوشحالي مي کنم و هر چيزي که در دل دارم را نشان مي دهم. ضمن اينکه يادم نمي آيد فولاد حقي به گردن من داشته باشد و در طول مسابقه هم هوادارانش خيلي فحاشي مي کردند. زماني که در استقلال اهواز بودم، به عنوان بازيکن قرضي براي خدمت سربازي به پاس تهران رفتم و روزي که با استقلال اهواز بازي داشتيم گل زدم و خوشحالي هم کردم چون نمي توانستم فيلم بازي کنم و خودم را به ناراحتي بزنم.

*در همان دقايق اندکي که بازي کردي، هماهنگي خوبي با کرار جاسم داشتي و بعد از تعويضت بازي کرار بيشتر به چشم آمد. در اين رابطه توضيح بده و اينکه چگونه دو بازيکن که براي اولين بار کنار هم بازي مي کنند چنين هماهنگي دارند.
بازيکناني که در سطح ملي بازي مي کنند، نيازي نيست چند بازي کنار هم باشند تا هماهنگ شوند. چند جلسه تمرين کافي بود تا به خصوصيات بازي هم آشنا شويم. چون کرار محروم بود و من هم هنوز به ميدان نرفته بودم، دو هفته در تمرينات و هنگام بازي هاي تمريني در يک تيم قرار مي گرفتيم و هماهنگ شديم. در صحنه اي که تک به تک شدم، وقتي داور خطا گرفت، کرار جاسم با سر اشاره کرد و من سريع به فضاي خالي پشت دفاع فولاد فرار کردم تا پاس را دريافت کنم. در صحنه گل چهارم و حتي قبل از آن که از جناح چپ توپ را براي مجيدي سانتر کردم، همين هماهنگي وجود داشت.

*معمولا بازيکناني که بعد از يک مصدوميت طولاني به ميادين بازمي گردند، مدت ها طول مي کشد تا به فرم مطلوب برسند و اکثر آن ها هيچ وقت مثل سابق نمي شوند. چه موضوعي باعث شد در همان چند دقيقه استقلالي ها را اينقدر اميدوار کني؟
بعد از بازي با داماش که دو دقيقه در زمين بودم و حتي توپ به پايم نخورد، گفتم مطمئن باشيد اگر فرصتي داشته باشم ثابت مي کنم که همان بازيکن سابق هستم. الان هم سر حرفم ايستاده ام و فقط کمي زمان لازم دارم تا بدنم به آمادگي کامل برسد. خيلي ها حتي ترديد داشتند که من بتوانم دوباره فوتبال بازي کنم اما ديديد که اين گونه نبود و حالا هم اطمينان مي دهم که با دعاي خير مردم به روزهاي اوج برمي گردم.

*اوضاع استقلال در اين فصل را چگونه مي بيني؟
وضعيت تيم که از نظر فني خيلي خوب است و يکي از مدعيان اصلي قهرماني هستيم. خودم احساس مي کنم امسال با توجه به مهره هايي که به تيم اضافه شده، قادر هستم که بهتر از سال قبل بازي کنم و موثرتر باشم. به غير از قهرماني در ليگ برتر اين توانايي را داريم که بعد از چند سال استقلال را به جمع هشت تيم برتر آسيا ببريم.

*يعني سقف توانايي استقلال رسيدن تا جمع هشت تيم است و نمي تواند به مراحل بالاتر برود؟
منظورم اين نيست. تقويم ليگ آسيا با مسابقات داخلي فرق دارد و تا خاتمه فصل فقط مي توانيم به جمع هشت تيم برسيم. مرحله يک چهارم نهايي هم بعد از شروع فصل آينده ليگ ايران شروع مي شود، همانطور که فصل قبل سپاهان و ذوب آهن به جمع هشت تيم صعود کردند و اين فصل با نفرات جديدي در اين مرحله حاضر مي شوند.

*در پايان چه صحبتي داري؟
در مدت مصدوميتم مجموعه باشگاه استقلال و هواداران عزيزش همواره کنارم بودند و به من روحيه مي دادند. کادر پزشکي سابق باشگاه که برايم سنگ تمام گذاشت و طرفداران ديگر تيم ها هم بارها به سايت شخصي ام پيام مي زدند و مي خواستند که با مصدوميت مبارزه کنم. خبرنگاراني هم بودند که با اطلاع از روز تولدم با تهيه کيک تولد و دسته گل به کلينيک فيزيوتراپي دکتر نوروزي آمدند و مرا براي ادامه فوتبال دلگرم کردند. دوست دارم گلي که در اهواز به ثمر رساندم را به همه آن هايي تقديم کنم که دوست داشتند باز هم مرا در ميادين فوتبال ببينند.

منبع : روزنامه نود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      دوست داره اینطوری باشه،منم از قیافه بعضیا خوشم نمیاد نمیگم آره مردم هم بدشون میاد.

    • ali2011online

      ميلاد يکي از بازيکنهاي با تعصب و با اخلاق اين مملکت هستش.براش آرزوي موفقيت و سلامتي دارم...خيلي دوسش دارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره خوبه

    • ناشناس

      بازیکن اینده داری هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج