اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۴۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سرخيو آگرو يک ماه خانه‌نشين شد

مهاجم آرژانتيني منچسترسيتي به علت آسيب‌ديدگي دستکم يک ماه خانه‌نشين شد.

ایسنا: سرخيو آگرو فصل بسيار خوبي را با منچسترسيتي پشت‌سر مي‌گذارد و يکي از بهترين بازيکنان اين تيم بوده است.

آگرو در ديدار منچسترسيتي برابر آرسنال از هفته شانزدهم ليگ برتر انگليس آسيب ديد و از بازي بيرون رفت. باشگاه منچسترسيتي مدت آسيب‌ديدگي اين مهاجم آرژانتيني را دست‌کم يک ماه اعلام کرد که اين اصلا نمي‌تواند خبر خوبي براي هواداران اين تيم باشد.

آگرو در ديدار برابر آرسنال که با پيروزي شش بر سه "همشهري‌ها" به پايان رسيد، عملکرد خوبي داشت و گل نخست بازي را در دقيقه ۱۴ به ثمر رساند.

مانوئل پيگريني، سرمربي منچسترسيتي در نشستي خبري گفت: متاسفانه آسيب‌ديدگي آگرو جدي است و او حداقل يک ماه خانه‌نشين خواهد بود.

آسيب‌ديدگي آگرو در حالي است که تيم منچسترسيتي به شدت به او نياز دارد؛ چرا که اين تيم بايد در بيست روز آينده در شش بازي به ميدان رود که بدون شک حساس‌ترين آنها برابر ليورپول در ليگ جزيره خواهد بود که پنج‌شنبه هفته آينده خواهد بود.

هر چند دوري آگرو مي‌تواند خط حمله سيتي را با مشکل مواجه کند اما پيگريني، سرمربي شيليايي اين تيم مي‌تواند از ادين ژکو و يا استفان يووتيچ در کنار نگردو استفاده کند.

آگرو يکي از بازيکنان مورد علاقه پيگريني به شمار مي‌آيد. سرمربي شيليايي "همشهري‌ها" مهاجم آرژانتيني تيمش را بعد از کريستيانو رونالدو و ليونل مسي بهترين بازيکن فوتبال جهان مي‌داند. آگرو در اين فصل ۱۴ گل براي سيتي به ثمر رسانده است و بعد از لوئيس سوآرس بهترين گلزن ليگ جزيره به شمار مي‌آيد.

سيتي با پيروزي برابر آرسنال ۳۲ امتيازي شد و به رده چهارم جدول رده‌بندي صعود کرد. شاگردان پيگريني در هفته هفدهم ليگ جزيره بايد شنبه هفته آينده به مصاف ياران اشکان دژآگه بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج