اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۴۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هاشمی طبا: علی‌آبادی استاد تعلیق است!

مصطفی هاشمی طبا پس از اعلام بند منع حضور نمایندگان فدراسیون‌هایی که کمتر از شش ماه سابقه فعالیت داشته باشند با انتقاد شدید از اظهارات علی آبادی، گفت: علی آبادی استاد تعلیق است و می‌خواهد اتفاقی که در فدراسیون فوتبال افتاد را در کمیته ملی المپیک تکرار کند.

ایسنا: وی تاکید کرد که برای شرکت در انتخابات مصمم است و قطعا شانس بالایی برای پیروزی در انتخابات دارد.

رییس اسبق کمیته ملی المپیک درباره اظهارات اخیر علی آبادی مبنی بر این که نماینده فدراسیون‌ها در شرایطی می‌توانند کاندیدا شوند که شش ماه از حضورشان در فدراسیون گذشته باشد، تاکید کرد: چنین بندی در اساسنامه کمیته ملی المپیک به هیچ وجه موجود نیست. افشارزاده اخیرا نامه‌ای به فدراسیون‌ها زده و اعلام کرده که فدراسیون‌ها تا ۲۷ آذر نماینده خودشان را برای حضور در انتخابات معرفی کنند. اگر چنین مصوبه ای وجود داشته باید شش ماه قبل آن را اعلام می‌کردند نه دو روز مانده به ثبت‌نام از کاندیداها.

رییس اسبق سازمان تربیت بدنی با تاکید بر این که به هیچ وجه چنین بندی در اساسنامه کمیته ملی المپیک وجود ندارد، خاطر نشان کرد: اگر اساسنامه نیاز به تفسیر دارد باید IOC این کار را انجام دهد. هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صلاحیت انجام این کار را ندارد. اگر علی آبادی گفته در اساسنامه چنین بندی وجود دارد بگوید که در کجا نوشته شده است. وقتی نتواند حرفی بزند اصل فکرش اشتباه و غلط است. هیات اجرایی صلاحیت چنین تفسیری را ندارد.

هاشمی طبا با تاکید بر این که قطعا در انتخابات شرکت می‌کند خاطر نشان کرد: من حتما در انتخابات ثبت‌نام می‌کنم و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به هیچ وجه حق تفسیر ندارد. اگر ابهامی هست باید به IOC نامه بزنند و سوال کنند. تفسیر اساسنامه با کسی است که تصویب نهایی بر عهده اوست. هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با این کار دارد در اساسنامه تداخل ایجاد می‌کند.

رییس اسبق کمیته ملی المپیک با انتقاد از آنچه که سو استفاده هیات اجرایی دانست، به ایسنا گفت: مشخصا معلوم است که هیات اجرایی دارد برخورد شخصی می‌کند. آنها می ترسند که من کاندیدا شوم. کجای اساسنامه چنین موضوعی به طور واضح آمده است. هر موردی را می‌توان از IOC پرسید و تفسیر کرد.

وی اضافه کرد: من برای حضور در انتخابات مصمم هستم و قطعا حضور پیدا می‌کنم. اگر شانس نداشتم که آقایان از ترفند غیرقانونی استفاده نمی‌کردند. رفتار اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نشان داد که از من می ترسند و گرنه می گذاشتند که در انتخابات شرکت کنم و هر کسی که بیشترین رای را آورد عهده دار مسئولیت شود. علی آبادی پیش از این نیز این راه را رفت و باعث تعلیق فدراسیون شد و حالا هم می‌خواهد این قضیه در کمیته ملی المپیک تکرار شود. علی آبادی استاد تعلیق است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج