اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۱۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادقیان: در جریان پیشنهاد دورتموند نیستم!

دو روز پیش یکی از سایت‌های آلمانی از تمایل دو باشگاه دورتموند و موناکو برای زیرذره‌بین قرار دادن پیام صادقیان هافبک پرسپولیس خبر داد که البته او نسبت به این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

خبرآنلاین: صادقیان در مورد شایعه پیشنهاد دورتموند و موناکو گفت: «من در جریان این پیشنهادها نیستم و اگر هم بحثی وجود دارد شاید مدیر برنامه‌هایم مطلع باشد. در حال حاضر فقط به این فکر می‌کنم که بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام داده و در بازی‌های لیگ امسال قهرمان شویم. من با مدیر برنامه‌هایم در تماس هستم و اگر هم خبری باشد مطمئنا از طریق ایشان اعلام خواهد شد. من فعلا به این مسائل فکر نمی‌کنم و هدفم قهرمانی با پرسپولیس است.»

صادقیان در خصوص حضورش در تیم امید و توافق علیرضا منصوریان و علی دایی افزود: «ما در نهایت به اردوی تیم امید آمدیم. به هر حال باشگاه سیاست‌های خودش را دارد و از طرفی تیم ملی را هم نمی‌توان نادیده گرفت. البته اکثر بازیکنان در بازی‌های فشرده لیگ حضور دارند و خسته هستند که امیدوارم این موضوع در روند کار ما تاثیر منفی نگذارد و بتوانیم بازی خوبی را مقابل کره جنوبی انجام دهیم.»

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در قسمت دیگری از حرف‌هایش افزود: «من واقعا خسته هستم و می‌بینید که بازی‌ها چقدر فشرده است. در بازی با ملوان هم در دقیقه ۷۰ تعویض شدم و آقای منصوریان هم می‌داند که خسته هستم. با این حال بحث تیم ملی مطرح است و ما باید مقابل کره جنوبی بازی خوبی را انجام دهیم. امیدوارم هیچ یک از بازیکنان مصدوم نشوند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج