adexo3
۸۴۴۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

غلامرضا رضایی: امیدوارم به تیم‌ ملی برگردم

غلام‌رضا رضایی می‌گوید، تلاش می‌کنم تا ضمن موثر بودن برای فولاد، دوباره به تیم‌ملی برسم.

ایسنا: هافبک مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان اظهارکرد: فولاد شرایط بسیار خوبی دارد و طی چند هفته اخیر روند خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با بیان این که این هفته بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان داریم، گفت: مطمئنا این هفته تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم تا برای این دیدار آماده شویم و به هدف‌مان که کسب سه امتیاز بازی است، برسیم. به نظرم دربی اهواز بازی قشنگی از آب در می‌آید.

وی در ادامه با بیان این‌که به نظرم فولاد در نیم‌فصل دوم افت نداشته است، افزود: ما در نیم‌فصل دوم مقابل تیم‌هایی ازجمله سپاهان که یکی از تیم‌های مدعی است به تساوی رسیدیم و هفته گذشته هم برابر راه‌آهن موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست دادیم و نتوانستیم برنده باشیم؛ به هر حال شرایط تیم‌مان خیلی خوب است و با صدر جدول فقط سه امتیاز فاصله داریم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان تیمش را کاملا جوان دانست و گفت: تجربه بسیار مهم است، چرا که این فاکتور در خیلی شرایط به تیم‌های باتجربه‌تر کمک می‌کند اما به نظرم باوجود جوانی تیم مان، تمام بازیکنان‌مان خوب کار می‌کنند و شرایط ‌مان عالی است. ما یک هدف بلندمدت داریم که برای رسیدن به آن تلاش می کنیم و به این صورت نیست که اگر طی یک هفته به نتیجه تساوی رسیدیم، اتفاق خاصی بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که امسال فولاد می‌تواند قهرمان لیگ شود؟ عنوان کرد: اکنون ما صحبتی درخصوص قهرمانی نمی‌کنیم، بلکه تلاش ما رسیدن به آن هدفی است که مدنظر باشگاه و سرمربی تیم است. به هر حال تمرکز بازیکنان هم برای رسیدن به این هدف است.

رضایی درباره آمادگی و شرایط خودش هم گفت: خدا را شکر شرایطم خیلی خوب است. من نیاز به هماهنگ شدن با بازیکنان تیم داشتم که روز به روز این هماهنگی بهتر شد و در بازی گذشته نیز شرایط بسیار خوب بود. به هر حال هر روز و هر هفته بیشتر به هماهنگی لازم نزدیک می‌شوم و این تغییر را هم در خودم احساس می‌کنم. در کل از وضعیت آمادگی‌ام بسیار راضی هستم.

وی که توانایی بازی در خط حمله و هافبک را دارد، درباره تمایل خود برای بازی در این دو پست، خاطر نشان کرد: برای من مهم نیست در کدام یک از این پست ها بازی کنم، بلکه آن چه برای من مهم است موفقیت تیمم می‌باشد و باید همه به یکدیگر کمک کنیم تا تیم‌مان موفق شود. به هر حال فوتبال، بازی یک نفره نیست که من بخواهم به فکر خودم باشم. من همیشه به فکر تیمم بوده‌ام، چرا که اگر تیمم موفق باشد، موفقیت شخصی هم به وجود می‌آید. اگر من در چند بازی گل بزنم و خوب بازی کنم اما تیمم موفق نباشد، به نظرم این ارزشی ندارد.

این بازیکن سرخ‌پوشان اهوازی درخصوص رسیدن مجدد به تیم ملی گفت: مطمئنا به تیم ملی خیلی فکر می‌کنم و تلاشم را می‌کنم تا برای فولاد موثر باشم و با موفقیت هایی که تیمم به دست می‌آورد، دوباره به تیم ملی برگردم و به شرایط خوبی که در آن داشتم، برسم. اکنون شرایطم خیلی مناسب است و تلاش می کنم تا فولاد نتیجه بگیرد و به نظرم به جز من نفرات با انگیزه دیگری هم در فولاد هستند که قابلیت بازی در تیم‌ملی را دارند.

وی ادامه‌داد: البته به این صورت نیست که فقط به تیم‌ملی فکر می‌کنم و به فکر تیمم نیستم. تمام تلاش من در ابتدا برای موفقیت تیم فولاد و در ادامه هم رسیدن به جام جهانی است و مطمئن باشید وقتی تیم‌مان موفق شود، نتایج خوبی هم به دست می‌آید که یکی از این نتایج می‌تواند رسیدن من به تیم ملی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج