adexo3
۸۵۲۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اظهارات مشکوک درباره انتقال منتظری

جدایی پژمان منتظری از استقلال شایعاتی را شکل داد. شایعاتی درباره ۹۰۰ میلیون دریافتی اش از استقلال و همینطور عدم پرداخت حق انتقال به استقلال.

خبرآنلاین: جدایی پژمان منتظری از استقلال شایعاتی را شکل داد. شایعاتی درباره ۹۰۰ میلیون دریافتی اش از استقلال و همینطور عدم پرداخت حق انتقال به استقلال.

نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال ابتدا درباره میزان دریافتی منتظری از استقلال برای نیم فصل می گوید: «آقای فتح الله زاده گفته است. پژمان تمام پول نیم فصلش را گرفت و از استقلال رفت. البته این مسایل مربوط به باشگاه است و دوست نداریم رسانه ای شود.ولی یک ریال هم از پولش نمانده است. اگر هم الان ما ناراحتیم به خاطر این است که پژمان بدهی نداشت و فتح الله زاده سعی کرد تمام پولش را بدهد. در این شرایط که او از نظر مالی تامین شده بود، انتظار داشتیم بماند ولی رفت و با این کارش باعث ناراحتی ما شد.»

جویباری ادامه می دهد: «منتظری مالیاتش را هم از استقلال گرفت تا دیگر از نظر ما بهانه ای نداشته باشد. او از خیلی از بازیکنان از جمله نکونام، تیموریان، صادقی و... بیشتر پول گرفت. حتی کادر فنی هم به اندازه منتظری پول نگرفت. من یادم هست آقای فتح الله زاده برای اینکه مالیات پژمان را هم بدهد از این و آن پول قرض کرد.»

او می گوید منتظری زیر ۱.۵ میلیارد قرارداد بسته است و وقتی با این سوال روبرو می شود که آیا بابت انتقال او سهمی به استقلال می رسد، پس از مکثی چند ثانیه ای می گوید: «از این سوال رد شوید و از من نپرسید!» جویباری حرف های خود را اینطور به پایان می رساند: «خیلی حرف ها هست که نمی توانم آنها را به زبان بیاورم. در واقع الان وقتش نیست. اما در کل کاش منتظری حداقل دو هفته زودتر به ما می گفت که دارد می رود تا بتوانیم به جایش بازیکن بگیریم. این حرکت او باعث ناراحتی بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج