adexo3
۸۵۷۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کميته پزشکي: قليان دوپينگ نيست!

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال گفت: قليان کشيدن بازيکنان تيم زير ۲۲ سال را به عنوان مسئول کميته پزشکي به صورت جدي پيگيري خواهيم کرد.

تسنیم:

احمد هاشميان در خصوص قليان کشيدن بازيکنان تيم فوتبال زير ۲۲ سال عنوان کرد: شب گذشته و بعد از ديدن برنامه ۹۰ متوجه اين موضوع شدم و از همکارانم خواستم هر چه زودتر در کميته پزشکي حاضر شوند تا تشکيل جلسه دهيم و اين موضوع را بررسي کنيم.

وي با تاکيد بر اينکه قليان و نيکوتين جزو مواد ممنوعه نيست و دوپينگ محسوب نمي‌شود، افزود: استفاده از قليان و نيکوتين شايد ممنوع نباشد اما با روح و مرام ورزشي مغايرت دارد و بارها نيز به ورزشکاران‌مان گفتيم که استفاده از قليان عملکرد حرفه‌اي آنها را کاهش مي‌دهد. اکنون نيز اين اتفاق در تيم ملي افتاده و موضوع مهمي است که به صورت جدي آن را پيگيري مي‌کنيم و به همين دليل امروز (سه‌شنبه) جلسه ويژه و فوري داريم.

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال درباره اينکه محروميتي براي بازيکناني که قليان کشيده‌اند در نظر گرفته مي‌شود يا نه، گفت: مطمئنا اين موضوع را به عنوان مسئول کميته پزشکي به صورت جدي پيگيري و نتايج آن را اعلام مي‌کنيم. نيکوتين جزو مواد ممنوعه نيست اما در سال ۲۰۱۳ در بين مواد نظارتي قرار گرفت و در سال ۲۰۱۴ نيز جزو همين مواد است که تحت نظارت خواهد بود.

هاشميان يادآور شد: بحث قليان کشيدن بازيکنان تيم زير ۲۲ سال يک بحث اخلاقي و ملي است و بازيکن تيم ملي وظيفه دارد در هر زمينه‌اي الگو باشد. اين موضوع توسط کميته پزشکي پيگيري مي‌شود و رسيدگي به بحث انضباطي و محروم کردن بازيکنان بر عهده کميته انضباطي خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج