adexo3
۸۶۰۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افشاگري عجيب جلالي در مورد زيني زاده

جلالي مي گويد فصل قبل اگر توني به پرسپوليس در تهران مي باخت من گزينه همين اقا براي تراكتورسازي بودم!

سایت گل: اتفاقات عجيب تبريز موجب شد تا مجيد جلالي تيمش را براي تمرين به تهران بياورد. او كه حسابي از دست زيني زاده مديرعامل مستعفي تراكتورسازان شاكي است امروز مصاحبه اي را با فارس انجام داد و يك واقعيت عجيب را در مورد او بيان كرد. جلالي مي گويد فصل قبل اگر توني به پرسپوليس در تهران مي باخت من گزينه همين اقا براي تراكتورسازي بودم! سرمربي تراكتور در ابتدا در مورد مديريت زيني زاده گفت:« تمام مشکلات به وجود آمده به خاطر سوءمدیریت ایشان در باشگاه بود. ایشان الآن مصاحبه می‌کند که من جلالی را نمی‌خواستم و هیئت مدیره او را به من تحمیل کرده اما خود ایشان بود که به من زنگ زد و گفت که برگردم حتی او اصرار می‌کرد که در تیم بمانم اما الآن حرف‌های دیگری می‌زند.

او در جمع چیز دیگری می‌گوید اما بیرون از جمع حرف‌هایش تغییر می‌کند.» جلالي سپس در مورد اتفاقات فصل قبل مي گويد:« سال گذشته که تونی سرمربی تراکتورسازی بود در بازی با پرسپولیس در نیم‌فصل اول همین آقای زینی‌زاده که آن زمان قائم‌مقام باشگاه بود به تهران آمد و با من جلسه گذاشت که اگر تراکتورسازی به پرسپولیس ببازد او را بردارند و من را جایگزین او کنند. حالا بماند که او درباره تونی چه‌ها که به من نگفت و من آنها را نمی‌گویم من به او گفتم شما الآن با مربی دیگری کار می‌کنید و نباید با من حرف بزنید وقتی که برای لیگ امسال با من صحبت شد از او پرسیدم که چرا تونی را کنار گذاشته است و او حرف‌های دیگری درباره او زد. من به زینی‌زاده گفتم چرا این حرف‌ها را به مردم نمی‌گویید؟ گفت نمی‌شود! چرا باید انسان اینگونه رفتار کند تا تیمش دچار تنش شود؟‌«

سرمربي تراكتورسازي در پايان عنوان كرد كه شماره او را بين هواداران پخش كردند و هركسي زنگ مي زند و بد و بيراه مي گويد. از اين رو مي خواهد شماره اش را تغيير دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج