adexo3
۸۶۲۵۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ترس قهرمان کاراته جهان از ضربه خوردن

قهرمان کاراته جهان در هفته سوم سوپرلیگ مقابل حریفی گمنام شکست خورد که خودش دلیل این شکست را ترس از ضربه خوردن به قفسه سینه و گلویش عنوان کرد.

ایسنا: امیر مهدی‌زاده کاراته‌کار تیم آذرخودرو نوین قم در پاسخ به این سوال که چه شد که در هفته‌ی سوم مقابل حریفی گمنام شکست خورد، اظهار کرد: من یک ماه از میادین دور بودم و در همین هفته هم که بازگشتم می‌ترسیدم ضربه‌ی حریفان به گلو یا قفسه‌ی سینه‌ام اصابت کند. به همین خاطر محتاطانه کار می‌کردم و مواظب بودم. همین ترس باعث شد شکست بخورم.

وی افزود: در مبارزه‌ی اول خوب ظاهر شدم اما بیشتر حواسم معطوف این بود که ضربه‌ای به بالاتنه‌ام وارد نشود. به همین خاطر باختم. البته همین شکست باعث شد ترسم بریزد و بتوانم در مبارزه‌ی بعدی بهتر کار کنم.

قهرمان کاراته جهان با تاکید بر این‌که این ترس کاملا طبیعی است، اظهار کرد: پزشکان گفته بودند که مری من پاره شده و یک هفته در بیمارستان بستری بودم. در این یک هفته شرایط سختی داشتم. پزشکان گفته بودند که باید مراعات کنم و مطمئنم هرکسی جای من بود این هفته مبارزه نمی‌کرد.

مهدی‌زاده ادامه داد: تازه چند روز است که می‌توانم تمرینات کاراته را انجام دهم که خدا را شکر همین شکست خیلی به من کمک کرد و توانستم در بازی دوم همان مهدی‌زاده قبل باشم. در بازی اول ۲ بر ۱ شکست خوردم اما در بازی دوم ۱۰ بر صفر پیروز شدم. همین نشان می‌دهد که توانستم بر شرایطم غلبه کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در مبارزات هفته‌ی چهارم هم شرکت کند، گفت: بله پزشکم اجازه داده که مبارزه کنم و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد. طبق اعلام مسوولان سازمان لیگ هم مبارزات هفته آینده سوم بهمن برگزار می‌شود که ما سه مبارزه با تیم‌های کاراته پایتخت، دانشگاه آزاد و برق هرمزگان خواهیم داشت و برای مبارزه مقابل آنها آماده‌ام.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج