اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۶۳۰۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

باید ثابت کنی گفته ایم پشتک بزنی!

امضای تومار علیه جلالی در تبریز

اظهارنظر مجیدجلالی را می توان غیرمسئولانه ارزیابی کرد ؛ به خصوص که شرایط باشگاه تراکتور عادی نیست

سایت گل: عجیب ترین جمله روز گذشته فوتبال ایران به مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی تعلق دارد ککه دیروز در حاشیه تمرین تراکتور در تهران اظهارنظر نسنجیده ای به زبان اورد و .

جلالی که در جنگی شدید با مدیرعامل قبلی تراکتور فعلا پیروز میدان است ، دیروز گفت :یکی از سوالاتی که از همان ابتدا در تبریز از من می‌پرسیدند این بود که چرا کنار زمین پشتک نمی‌زنم اما من همیشه منش و رفتار خودم در مربیگری را داشته‌ام و نمی‌توانم غیر از آن کاری انجام دهم.

اما دیروز این مصاحبه بازتاب تندی در تبریز داشت و برخی هواداران تراکتورسازی این حرف جلالی را به دل گرفته و مدعی شده اند که جلالی با این حرف آنان را مورد تمسخر قرار داده است و آنها چنین خواسته ای از وی نداشته اند .

حال هواداران تراکتورسازی در اقدامی بی سابقه در فوتبال ایران اقدام به جمع آوری امضاء جهت شکایت علیه این مربی کرده اند تا مجید جلالی را در دادگاه دیدار کنند ! این تومار تابه حال بیش از صد امصا داشته است . جلالی می گوید: در شبی که شماره من را پخش کردند طی ۲۴ ساعت ۳۰۰ پیامک دریافت کردم که در نصفی از آنها من را تهدید کرده و گفته بودند اگر در تیم بمانی ورزشگاه را روی سرت خراب می‌کنیم و نصف دیگر گفته بودند باید بمانی و ما مانند کوه از تو حمایت می‌کنیم و اگر کس دیگری به تیم بیاید ورزشگاه را بر سر او خراب خواهیم کرد...

با این اوصاف جلالی باید به دنبال به دست آوردن دل این ۵۰ درصد باشد ، ۵۰ درصدی که بعضی شان می خواهند سرمربی تیم شان را دادگاهی کنند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج