اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۶۶۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مبادله گوندوگان با بنزما؟

براساس گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه‌های آلمانی دورتموندی‌ها به دنبال انتقالی محرمانه‌ هستند.

تسنیم: روزنامه آلمانی «بیلد» گزارش داد باشگاه دورتموند در یک طرح انتقال محرمانه قصد دارد ایلکای گوندوگان، هافبک بازیساز خود را که یک سال از قراردادش با زردپوشان وست‌فالن باقی مانده را با کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید مبادله کند تا شاید از این طریق جای خالی لواندوفسکی را که در ابتدای فصل آینده به بایرن مونیخ ملحق خواهد شد را پر کند.

در این گزارش به صحبت‌های اخیر فلورنیتنو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید اشاره شده که اعلام کرد به دنبال پیشنهادی برای به خدمت گرفتن هافبک تیم ملی آلمان از دورتموند است، درست شبیه به همان طرح مبادله روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما در تابستان فصل گذشته، اتفاقی که رخ نداد و کهکشانی‌ها در نهایت موفق به جذب مهاجم لهستانی دورتموند نشدند و بایرن با قراردادی ۵ ساله او را در آلیانتس آره‌نا کشاند.

در این گزارش آمده است در طرح پیشنهادی جذب گوندوگان رئال حاضر است همچنان نوری شاهین، هافبک خود را برای مدت طولانی‌تری به طور قرضی در اختیار زردپوشان وست‌فالن قرار بدهد. هرچند به نظر نمی‌رسد که رئالی‌ها تمایلی به بازگشت هافبک ترکیه‌ای خود از سیگنال ایدونا پارک به سانتیاگو برنابئو داشته باشند.

نوری شاهین در سال ۲۰۱۱ به رئال مادرید ملحق شد و پس از اینکه بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ به طور قرضی به لیورپول پیوست در سال گذشته میلادی به طور قرضی بار دیگر به جمع دورتموندی‌ها ملحق شد. این هافبک ۲۵ ساله بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ در تیم دورتموند عضویت داشت و در فاصله سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ به صورت قرضی در فاینورد هلند بازی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج