اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۶۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ثبت ۹۷ ميليارد دقيقه مکالمه

پرحرف‌ترین کاربران تلفن همراه در دنیا

نــــتايج تحقيقات سازمان مخابرات انگليس در كشورهاي گروه هفت نشان مي‌دهد كه ايتاليايي‌ها با ۹۷ ميليارد دقيقه مكالمه با موبايل پرحرف‌ترين كاربران تلفن همراه هستند.

نــــتايج تحقيقات سازمان مخابرات انگليس در كشورهاي گروه هفت نشان مي‌دهد كه ايتاليايي‌ها با ۹۷ ميليارد دقيقه مكالمه با موبايل پرحرف‌ترين كاربران تلفن همراه هستند.

‌به نوشته تهران امروز٬ آلماني‌ها در اروپا بيشترين دلبستگي را به تلفن‌هاي ثابت قديمي دارند به طوري كه هنوز 65 درصد از شهروندان آلمان داراي حداقل يك خط تلفن ثابت در خانه هستند و از هر 10 نفر تنها شش نفر داراي يك تلفن موبايل است.

اين درحالي است كه به‌نظر مي‌رسد ايتاليايي‌ها اعتياد زيادي به تلفن همراه دارند و در اين كشور براي ۱۰۰ نفر ۷۷. ۱۵۵ سيم‌كارت ثبت شده است.

وابستگي به تلفن همراه در هيچ يك از كشورهاي گروه‌هفت تا اين حد بالا نيست به طوري كه در آلمان 35.129 سيم‌كارت براي هر 100 نفر و در انگليس 99. 125سيم‌كارت براي 100 نفر وجود دارد.

گزارش سازمان مخابرات انگليس (Ofcom) با انجام تحقيقاتي در كشورهاي عضو گروه هفت نشان مي‌دهد: در سال ۲۰۰۳ در ايتاليا براي هر ۱۰۰ نفر ۶۶. ۹۷ سيم‌كارت وجود داشت به طوري كه در مدت پنج سال يك رشد ۱۱. ۵۸ درصدي به ثبت رسيده است. به موازات اين رشد از تعداد مشتركان تلفن‌هاي ثابت كاسته شده است به طوري كه در حال حاضر ۱۱/ ۴۰ تلفن ثابت براي هر ۱۰۰ نفر وجود دارد.همچنين در سال ۲۰۰۳ ايتاليايي‌ها ۱۰۲ميليارد دقيقه با تلفن خانه صحبت كردند كه اين رقم در سال ۲۰۰۸ به ۸۰ميليارد دقيقه كاهش يافت.
اين درحالي است كه ميزان صحبت با تلفن همراه از ۵۲هزار دقيقه در سال ۲۰۰۳ به ۹۷ ميليارد دقيقه در سال ۲۰۰۸ رسيد. در اين ميان به‌نظر مي‌رسد كه شهروندان كانادايي علاقه چنداني به تلفن همراه ندارند به‌طوري كه ۳۵ درصد از كانادايي‌ها هنوز تلفن همراه ندارند.

منبع : تابناک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج