۸۶۸۶۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

روزنامه مارکا: رونالدو برنده توپ طلا مي‌شود

روزنامه اسپانيايي مارکا پيش‌بيني کرد که ستاره پرتغالي رئال مادريد امسال برنده توپ طلا مي‌شود.

خبرگزاری فارس: روزنامه اسپانيايي مارکا پيش‌بيني کرد که کريستيانو رونالدو براي دومين بار برنده توپ طلا مي‌شود و در گزارشي نوشت: و برنده ... کريستيانو رونالدو است. حدود ساعت ۸ شب در سالن همايش‌هاي فيفا در زوريخ ستاره پرتغالي رئال مادريد به عنوان بهترين بازيکن سال ۲۰۱۳ معرفي خواهد شد و جايزه توپ طلا را براي دومين بار به دست خواهد آورد.

کريستيانو رونالدو آراي بيشتري نسبت به فرانک ريبري و ليونل مسي به دست آورده است و بنابراين اين جايزه با‌ ارزش را کسب خواهد کرد؛ بنابراين به سلطه بازيکن آرژانتيني که سه توپ طلاي قبلي را به دست آورده پايان خواهد داد.

۶۹ گلي که رونالدو در سال ۲۰۱۳ به ثمر رسانده و عملکرد فوق‌العاده‌اش در پايان سال گذشته تعادل هيات منصفه که شامل کاپيتان‌هاي باشگاه‌ها، خبرنگاران و سرمربيان تيم‌هاي ملي و خبرنگاراني در سراسر دنيا مي‌شود، را برهم زده است و باعث شده است که اين بار کريستيانو رونالدو به عنوان بهترين بازيکن دنيا انتخاب شود.

نه شهرت ليونل مسي و نه سه موفقيت فرانک ريبري (قهرماني در بوندس‌ليگا، جام حذفي آلمان و ليگ قهرمانان) براي شکست رونالدو که مصمم است براي دومين بار توپ طلا را به دست آورد، در اين رقابت کافي نيست.

رونالدو از هفته گذشته مي‌دانست که برنده توپ طلا شده است و بنابراين به زوريخ سفر خواهد کرد که خانواده‌اش منتظر او هستند. فلورنتينو پرز، اميليو بوتراگوئنيو، زين‌الدين زيدان و سرخيو راموس که به صورت مشترک با تياگو سيلوا عنوان بهترين مدافع مياني سال جهان انتخاب خواهد شد، نيز در اين مراسم حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج