۸۶۹۶۶
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

انتخاب نشدن ریبری یک دسیسه بود!

رییس باشگاه بایرن مونیخ هافبک فرانسوی تیمش را شایسته توپ طلای ۲۰۱۳ دانست و تاکید کرد که نرسیدن ریبری به توپ طلا یک دسیسه بود.

ایسنا: فرانک ریبری در سال ۲۰۱۳ نمایش خیره کننده‌ای در بایرن مونیخ داشت و موفق شد با این تیم سه گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست آورد. او همچنین توانست با "پپ گواردیولا" سوپر جام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها را هم به کارنامه خود در این سال اضافه کند.

ریبری با عملکرد درخشان خود در بایرن جزو سه نامزد نهایی توپ طلا در سال ۲۰۱۳ قرار گرفت. او امید زیادی برای کسب این جایزه برای نخستین بار در دوران فوتبالی خود داشت اما در نهایت این جایزه به کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید رسید. نکته جالب اینکه حتی ریبری در رای گیری نفر دوم نشد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

اولی هوینس رییس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که باید توپ طلای امسال به فرانک ریبری می‌رسید. او فیفا را متهم به دست داشتن در انتخاب نشدن ریبری کرد.

هوینس گفت: براین باورم که بعضی از اشخاص در رای گیری توپ طلا دخالت داشتند. آنها نمی‌خواستند این جایزه به ریبری برسد و در نهایت هم موفق شدند تا به هدف خود برسند. متاسفانه دستیابی بایرن مونیخ به این همه افتخار در سال ۲۰۱۳ نتوانستند دسیسه‌های این افراد را شکست دهد و در نهایت این آنها بودند که پیروز شدند و به هدف خود رسیدند. متاسفانه باید بگویم که انتخاب نشدن ریبری یک دسیسه بود.

او افزود:‌ این جایزه باید به ریبری می‌رسید. او در سال ۲۰۱۳ نمایش بسیار خوبی در بایرن داشت و موفق شد با این تیم ۵ عنوان قهرمانی را به دست آورد. کسی شایسته‌تر از ریبری برای کسب توپ طلای ۲۰۱۳ وجود نداشت. هیچ بازیکنی همچون ریبری در سال ۲۰۱۳ با عملکرد ثابت وجود نداشت. او در تمام بازی‌های بایرن و تیم ملی فوتبال فرانسه خوب ظاهر شد و هیچ بازیکنی چنین امتیازی را نداشت.

کارل هاینس رومینیگه مدیر باشگاه بایرن هم به ستایش از فرانک ریبری پرداخت و او را شایسته دریافت توپ طلا دانست. او گفت: ما به ریبری افتخار می‌کنیم. او در سال ۲۰۱۳ عملکرد بسیار خوبی در بایرن مونیخ داشت و سهم بسزایی در قهرمانی‌های این تیم داشت. او در ۲۰۱۳ به همه جام های ممکن دستد یافت و از نظر فردی و بازی گروهی بسیار خوب بود.

ریبری امید زیادی داشت تا برای نخستین بار توپ طلای فوتبال جهان را کسب کند اما در نهایت به آروزی خود نرسید. او پس از پایان مراسم آنقدر نارحت و عصبانی بود که حتی حاضر نشد مصاحبه کند و سالن را به سرعت ترک کرد. باید ببینم که او در روزهای آینده چه واکنشی به انتخاب رونالدو خواهد داشت چرا که این بازیکن فرانسوی پیش از این از تاخیر دو هفته‌ای مراسم توپ طلا انتقاد کرد و آن را به نفع رونالدو دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ramin chelsea

      Ribery tanha bayero ghahreman nakard ke
      Ye tim bahash bood
      Ama ronaldo tanha ye timo khoshbakht mikone
      Ribery dar hade toope tala nabood

    • مارتین کاسیاس

      برو ریبری تو که در حد رونالدو نیستی

    • سینا

      تو بایرن از نویر گرفته تا شوانی و لام و روبن همه در یک سطح بودند و در حقیقت ریبری نماینده بازیکنان بایرن بود.
      اما رونالدو به تنهایی بخش عمده بار رئال و تمام بار تیم ملی پرتغال رو بدوش کشید.

    • سینا

      تو بایرن از نویر گرفته تا شوانی و لام و روبن همه در یک سطح بودند و در حقیقت ریبری نماینده بازیکنان بایرن بود.
      اما رونالدو به تنهایی بخش عمده بار رئال و تمام بار تیم ملی پرتغال رو بدوش کشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج