جاباما
۸۷۶۸۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سپاهان در انتظار محرومیت آندو و صادقیان

باشگاه سپاهان خواستار برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با آندرانیک تیموریان و پیام صادقیان شد.

ایسنا: محمد فرامرزی درباره بازی تیمش برابر راه آهن اظهار‌کرد: این بازی به لحاظ نتیجه برای ما رضایت بخش نبود چرا که با توجه به شرایطی که حاکم است کسب سه امتیاز برای سپاهان اهمیت داشت. با توجه به اینکه رای کمیته انضباطی دیر به ما اعلام شد و علی احمدی نیز ۲کارته شده بود در خط دفاعی با نبود نفرات اصلی‌مان مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه راه آهن نیز با توجه به باختش در بازی قبل، تمام تمرکزش بر کسب نتیجه بود، ادامه داد: راه آهن تیمی است که برای بقا می‌جنگد و در برابر تیمی مثل سپاهان مطمئنا انگیزه‌های زیادی دارد و در این بازی دیدیم که چطور در برابر ما مقاومت کرد، اما تیم سپاهان نیز فقط بر حسب یک اتفاق گل تساوی را دریافت کرد و در مجموع بازیکنان ما فشار زیادی را به حریف وارد کردند.

فرامرزی در پاسخ به این سوال که در داربی تهران لگد صادقیان به بازیکن استقلال که می‌توانست با اخراج این بازیکن همراه شود، داور این دیدار فقط به دادن کارت زرد بسنده کرد، آیا باشگاه سپاهان نمی‌خواهد پیگیر این قضیه شود؟ گفت: اعتقاد باشگاه سپاهان این است که در کار داوری دخالتی نکند و قضاوت در خصوص رفتارهای غیر ورزشی را به عهده کمیته انضباطی بگذارد، اما این درخواست را داریم که کمیته انضباطی همان گونه که با حساسیت خاصی سپاهان را زیر نظر می‌گیرد و با دادن یک گزارش از باشگاهی خاص یا یک برنامه تلویزیونی پیگیر همه چیز است امیدوارم صحنه صادقیان را که رفتاری غیر ورزشی بود، دیده باشد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه توقع باشگاه سپاهان رعایت عدالت است، اضافه‌کرد: صحنه آندو تیموریان در برابر بازی با استقلال خوزستان و صادقیان به مراتب خشن‌تر از هادی عقیلی بود؛ البته قرار است رای آندو یکی، دو روز دیگر اعلام شود و باشگاه سپاهان نیز منتظر واکنش کمیته انضباطی است.

فرامرزی با بیان اینکه اگر این بازیکن با محرومیت مواجه نشود به همه چیز شک باید کرد، افزود: اگر چیزی غیر از محرومیت باشد باشگاه سپاهان حتما اعتراض خواهد کرد. فقط امیدوارم کمیته انضباطی نشان دهد که رای‌ها تحت فشار محیطی خاص یا باشگاهی صادر نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسرين

      اگه عدالت ميخواست رعايت بشه كه همون بازي پرسپوليس سپاهان بايد مي شد كه با وجود اون داور سه امتيازمفت به حسابشون نره وفقط داور محروم بشه وتيم شما بهش خوش بگذره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج