اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۸۲۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تکلیف وینگادا در تیم ملی امید چیست؟

نایب‌رییس اول فدراسیون فوتبال از تشکیل کمیته فنی برای برنامه‌ریزی تیم المپیک (امید) خبر داد و گفت: وینگادا جمعه به دبی می‌آید و برای سرمربیگری تیم المپیک (امید) پاسخ نهایی را به ما می‌دهد.

ایسنا: سیدهادی آیت‌اللهی درباره برنامه‌ریزی فدراسیون برای آینده تیم ملی المپیک (امید) و تیم زیر 22سال گفت: به دلیل اینکه مسابقات مقدماتی المپیک 2016 از این پس در قالب مسابقات زیر 22 سال انجام می‌شود، بنابراین فدراسیون تیم المپیک (امید) را تشکیل می‌دهد و این تیم پس از برگزاری اردوهای آماده‌سازی در بازیهای آسیایی اینچئون کره‌جنوبی شرکت می‌کند و پس از آن هم آماده حضور در بازی‌های زیر 22 سال آسیا خواهد شد.

** کمیته فنی برای برنامه‌ریزی تیم المپیک (امید) تشکیل شد

وی از برگزاری جلسه روز دوشنبه کمیته فنی فدراسیون درباره تیم المپیک خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه بحث‌هایی انجام شد. ما باید در کمیته فنی طوری برنامه‌ریزی کنیم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نظیر مسایل اخیر تیم ملی زیر22 سال نباشیم. کمیته فنی هرچه زودتر برنامه آماده‌سازی تیم المپیک را به سازمان لیگ اعلام خواهد کرد تا در تقویم رقابت‌های فصل آینده دیده شود. در آن شرایط مشکل ندادن بازیکنان توسط باشگاه‌ها هم حل می‌شود.

** در موضوع تیم ملی زیر 22 سال ضرر کردیم

آیت‌اللهی در واکنش به اینکه با توجه به سن بازیکنان مشمول تیم المپیک (امید) که الان عمدتا زیر 20 سال هستند، بعید است باشگاه‌ها در این زمینه با مشکل جدی مواجه باشند، اظهار کرد: به هر حال باید طوری حرکت کنیم که اصلا زمینه بروز مشکل هم نباشد. متاسفانه امسال در این مساله ضرر کردیم و تیم زیر 22 سال ایران تقریبا با تیم دوم خود راهی مسابقات عمان شد. با این حال اگر همین تیم فرصت داشت چند جلسه بیشتر تمرین کند، می‌توانستیم از گروه‌مان صعود کنیم.

** وینگادا جمعه به دبی می‌رود و برای تیم المپیک (امید) به ما پاسخ می‌دهد

نایب‌رییس اول فدراسیون در پاسخ به اینکه تکلیف نلو وینگادا و سرمربی تیم المپیک (امید) چه شد، به ایسنا گفت: وینگادا تنها گزینه‌ای است که فعلا با او صحبت کردیم. وینگادا جمعه به دبی می‌آید و پس از بررسی پیشنهاداتش، پاسخ قطعی را به ما خواهد داد. اگر او شرایط ما را بپذیرد، می‌توانیم با او به توافق برسیم تا این مربی به ایران سفر کند.

** فعلا فرصتی برای تشکیل تیم ملی "ب" وجود ندارد

وی در پاسخ به این سوال که با این وضعیت تیم زیر 22 سالی که به عمان رفت منحل شده است یا در قالب تیم "ب" ایران ادامه فعالیت می‌دهد، اظهار کرد: با توجه به اولویت بودن تشکیل تیم المپیک (امید) و اجرای برنامه‌های این تیم و سایر تیم‌های ملی، فعلا فرصتی برای تشکیل تیم "ب" وجود ندارد؛ اما قطعا باید تیم ملی "ب" داشته باشیم تا پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان باشد و کارلوس کی‌روش در سال منتهی به جام جهانی بتواند در صورت نیاز از بازیکنان این تیم برای تیم بزرگسالان استفاده کند.

** کمیته اخلاق جدید متشکل از ستاد تحقیق و ستاد داوری خواهد

آیت‌اللهی همچنین درباره تشکیل کمیته اخلاق فدراسیون، به ایسنا گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود کمیته اخلاق فدراسیون مطابق با آیین‌نامه اجرایی فیفا تشکیل شده و حقوق‌دانان عضو این کمیته شود. قرار است محمدزاده سرپرست جدید این کمیته ظرف یکماه آینده آیین‌نامه اجرایی این کمیته را مطابق با قوانین فیفا تنظیم کند و پس از آن هم عضوهای حقوقدان پیشنهادی را به فدراسیون معرفی خواهد کرد. سپس با شکل‌گیری این کمیته به طور اتوماتیک ستاد تخلفات هم در قالب واحد تحقیق ایجاد می‌شود. بنابراین کمیته اخلاق شامل ستاد تحقیق و ستاد داوری خواهد بود. مواردی که باید در کمیته اخلاق فدراسیون رسیدگی شوند ابتدا در ستاد تحقیق مورد بررسی قرار می‌گیرند و بعد به ستاد داوری ارجاع داده می‌شوند. بنابراین کمیته اخلاق مانند کمیته انضباطی صلاحیت صدور آرای انضباطی در مواردی که شامل وظایفش می‌شود را خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج