اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۸۳۱۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مهرعلیزاده: آینده خوبی برای ورزش می‌بینم

رئیس سابق سازمان تربیت‌بدنی اعتقاد دارد از این پس هیچ اختلافی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجود نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس: محسن مهرعلیزاده درباره انتخابات روز گذشته کمیته ملی المپیک و انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان رئیس گفت: من آینده خوبی را برای ورزش می‌بینم، با شناختی که از هاشمی دارم وی فردی مدیر، با اخلاق و کاردان است و لیاقت این جایگاه را دارد. زمانی که در سازمان بودم با او در پست‌های مختلف همکاری داشتم، خوشحالم که حالا در راس قرار گرفته است. وی هم ورزشی است و هم ورزش را می‌شناسد و ارتباط خوبی هم با مدیران ورزش دارد.

وی درباره سایر افرادی که در انتخابات رای آوردند اظهار داشت: شهنازی از مدیران لایق و فعال است، زمانی که در فدراسیون پینگ‌پنگ بود به عنوان مشاور هم به من کمک می‌کرد شجاعی هم به عنوان خزانه‌دار در پست‌های مختلف اداری سمت‌های بالایی داشته است. همچنین درباره دبیر و خادم هم باید بگویم یکی از ویژگی‌ها این است که دو المپیکی به هیئت اجرایی آمدند هر دو جوان و فعال هستند و سابقه کارهای مدیریتی در شورای شهر را دارند.

رئیس سابق سازمان تربیت بدنی در ادامه به حضور موثر مشحون، علیپور، شهریان، باقرزاده و پولادگر اشاره کرد و اظهار داشت: مشحون در فدراسیون بسکتبال این رشته را زنده کرد. علیپور هم فرد لایقی است و تحصیلکرده ورزش است، شهریان هم فرد علاقه‌مندی است که در نظام جامع با علاقه موضوع را پیگیری می‌کرد با افراد دیگر هم کار کرده‌ام و به آنها مرتبط بوده‌ام روز گذشته که لحظه به لحظه انتخابات را پیگیری می‌کردم به این انتخابات نمره ۲۰ دادم.

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه از رفتن افشارزاده هم متاثر است، عنوان کرد: اخبار مربوط به حضور افشارزاده را پیگیری می‌کردم، شنیده‌ام نامه‌اش را گرفته و در انتخابات حضور دارد، اما وقتی اسمش مطرح نشد پرسیدم گفتند انصراف داده است. افشارزاده دو برابر یک نیروی جوان انرژی گذاشته و هرجا باشد معلم و یکی از بزرگان ورزش تلقی می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که با ترکیب جدید فکر می‌کنید اختلافات بین کمیته و وزارتخانه کمتر شود، تصریح کرد: اختلافات صفر خواهد بود به دو دلیل: اول اینکه گودرزی نشان داد به هیچ‌ عنوان مانند بقیه افراد که برای این جایگاه حرص داشتند و از رانت‌شان برای این جایگاه استفاده می‌کردند نیست و راه را باز کرد تا در یک رقابت سالم دوستان انتخاب شدند. رئیس کمیته هم فردی است که در زمان کوتاه با گودرزی و صالحی با اخلاق خوب کار کرده است.

مهرعلیزاده در پایان گفت: در اینجا یادی از خسروی‌وفا می‌کنم او برای اینکه یک خانم بتواند در کمیته باشد رقابت نکرد. حضور و نقش منسجم و عادلانه وی در مجموعه هیئت اجرایی مغتنم بود، برای او و دوستانش آرزوی موفقیت دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج