اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۸۳۸۸
۱ نظر
۵۵۴۳
۱ نظر
۵۵۴۳
پ

دانلود دیکشنری هوشمند برای اندروید

به کمک این دیکشنری در هنگام مطالعه دیگر هرگز رشته کلام از دست شما خارج نخواهد شد و خواهید توانست بدون وقفه به مطالعه ادامه دهید.

دانلود دیکشنری هوشمند برای اندروید
برترین ها: به کمک این دیکشنری در هنگام مطالعه دیگر هرگز رشته کلام از دست شما خارج نخواهد شد و خواهید توانست بدون وقفه به مطالعه ادامه دهید.

ویژگیهای این نسخه :

- گرفتن عکس از متون کاغذی و یا از صفحه نمایش کامپیوتر و تبدیل آن به متن دیجیتال و قابل ترجمه در دیکشنری هوشمند (این ویژگی بصورت پلاگینی جداگانه از داخل برنامه دانلود و نصب می گردد ، همچنین توجه شود که می بایست بصورت عمود و با نور کافی همانند اسکنرها از متون عکسبرداری شود )

- امکان دانلود و نصب لغت نامه های مختلف از داخل برنامه (علاوه بر لغتنامه پیشفرض موجود در برنامه ، کاربران می توانند لغتنامه های متعددی را که روزانه به تعداد آنها افزوده می شود دانلود کنند ، لغتنامه هایی که در حال حاضر ارائه شده اند : لغتنامه فارسی به فارسی معین ،فارسی به فارسی دهخدا،انگلیسی به انگلیسی کمبریج ، انگلیسی به انگلیسی آکسفورد ، انگلیسی به انگلیسی لانگمن و 31 لغتنامه دیگر...

- رابط کاربری پیشرفته و در عین حال ساده برای استفاده تمامی کاربران مبتدی تا حرفه ای

-امکان ترجمه بر اساس چند دیکشنری انتخاب شده و یا همه دیکشنریها بصورت همزمان (باید توجه داشت که هرچه تعداد دیکشنریهای علامت زده شده بیشتر باشد سرعت جست و جو تحت تاثیر قرار خواهد گرفت)

- امکان گرفتن نسخه پشتیبان از دیکشنریهای دانلود و نصب شده ، و بازیابی آنها در زمان دلخواه

- افزوده شدن پنجره نمایش پیشرفته بمنظور نمایش نتایج در فضایی بیشتر و امکان تنظیم رنگ زمینه بصورت دلخواه ( با لمس هر یک از نتایج پنجره ای باز میشود که امکان مشاهده دقیقتر نتایج را با فضایی بیشتر برای کاربر فراهم می آورد)

- افزوده شدن دکمه تلفظ لغات به صفحه اصلی و صفحه نمایش پیشرفته

-امکان دانلود و نصب موتور تلفظ از داخل برنامه

-امکان دانلود و نصب زبانهای تلفظ از داخل برنامه

- نمایش تاریخچه ترجمه های انجام شده جهت ترجمه مجدد

- افزایش دایره لغات فارسی به انگیسی در لغتنامه پیشفرض برنامه (25هزارلغت جدید)

- امکان انتخاب زبان ترجمه متن (فارسی،انگلیسی، آلمانی ،فرانسه ،روسی ،اسپانیایی ،ایتالیایی ،ترکی ،عربی)

- نمایش نتایج جست و جو بصورت افزایشی (کاربر با وارد کردن کلمه مشابه با املای ناقص احتمال یافت شدن معنی موردنظر وجود دارد)

- امکان تغییر اندازه دکمه و پنجره شناور

- شکل ظاهری دکمه شناور تغییر یافت

- در صورت لمس دکمه شناور به مدت 1 ثانیه به ترتیب مکان دکمه عوض می شود

-امکان تعریف دکمه شناور نامرئی

- دکمه تلفظ به پنجره شناور افزوده شد

- امکان کنترل سرعت پخش تلفظ لغات

- امکان غیرفعال کردن پیغامهای آگاهسازی (Notification)

-حل مشکل کوچک شدن دکمه نصب در بعضی از گوشیها که در صفحه نصب پایگاه لغات رخ میداد

دانلود دیکشنری هوشمند برای اندروید

نقد و بررسی برنامه:

دیکشنری هوشمند نسل جدیدی از دیکشنریهاست که به جرات می توان گفت از بهترین دیکشنری ها در جهان می باشد و دلیل آن ارائه سه متد کاملا جدید و ابداعی ترجمه و دسترسی به لغات است که علاوه بر آن حاوی پایگاه لغات انگلیسی به فارسی ، و فارسی به انگلیسی جامع بوده و در عین حال کم حجم می باشد . به کمک این دیکشنری در هنگام مطالعه دیگر هرگز رشته کلام از دست شما خارج نخواهد شد و خواهید توانست تا بدون وقفه به مطالعه ادامه دهید .

این سه متد ترجمه در قالب دو سرویس در برنامه ارائه شده اند که عبارتند از سرویس ترجمه هوشمند و سرویس ترجمه شناور .

محور اصلی عملکرد سرویس هوشمند مطالعه کتابهای الکترونیکی و یا وبسایت های زبان اصلی و بطور کلی هر مطلب مورد مطالعه در داخل گوشی می باشد . در این سرویس هرگاه به هنگام مطالعه کلمه ای را کپی نمایید برنامه بطور خودکار کلمه فارسی یا انگلیسی کپی شده را پردازش و ترجمه می کند . در این سرویس برخلاف برنامه های مشابه دیگر ، هیچگونه تغییری در کلمات کپی شده به کلیپبرد داده نشده و یا پاک نمی شوند و علاوه بر آن شما هر چند بار که بخواهید می توانید یک کلمه تکراری را به این روش ترجمه کنید. همچنین امکان تعریف تایمر درتنظیمات برنامه برای سرویس موردنظر ارائه شده است تا در مدت زمان تعیین شده در صورتی که ترجمه ای انجام نشد سرویس بطور خودکار متوقف شود . در این سرویس جهت راحتی کاربران از دو متد نمایش ترجمه استفاده شده است :

روش گذرا : که ترجمه کلمه مورد نظر بصورت گذرا به مدت چند ثانیه نمایش داده شده سپس ترجمه محو می شود تا وقفه ای در مطالعه ایجاد نشود ، که زمان نمایش آن را می توانید از قسمت تنظیمات بر روی تخمین زمان خودکار تنظیم کرده ویا زمان ثابتی را برای نمایشش تعیین کنید .

روش نمایش در پنجره جدید : در این روش ترجمه کلمه کپی شده در قالب پنجره ای کوچک در وسط صفحه نمایش داده می شود که دید شما را نسبت به مطلب مورد مطالعه مختل نکرده و تا زمانی که بر روی آن کلیک نکنید برای شما نمایش داده خواهد شد .

سرویس ترجمه شناور روش دیگر دسترسی به معانی لغات می باشد و به این ورش عمل می کند که دکمه کوچکی همواره در گوشه صفحه گوشی یا تبلت شما ظاهر می شود و شما در هر برنامه و هر مکان از گوشیتان که باشید می توانید بر روی آن کلیک کنید تا پنجره کوچکی در وسط صفحه بدون ایجاد اختلال در دید شما نسبت به زمینه ، ظاهر شود و با وارد کردن کلمه مورد نظر خود بصورت دستی، معنی آن را مشاهده کرده و بلافاصله به ادامه مطالعات خود بازگردید .

علاوه بر روش های جدید دسترسی سریع به معانی لغات در گوشی ، ما به روش سنتی ترجمه در داخل برنامه هم توجه کردیم تا دوست داران این روش هم بتوانند ترجمه لغات را با وارد کردن آنها در داخل برنامه مشاهده نمایند . هدف ما راضی کردن شما کاربران عزیز از طریق فراهم کردن روش های مختلف ترجمه به منظور راحتی شما عزیزان می باشد.

ویژگی برجسته دیگر این دیکشنری امکان تلفظ لغات در برنامه بوده واین قابلیت نیازمند نصب بودن موتورهای تلفظ (TTS Engine) بر روی گوشی یا تبلت شما می باشد ، که بعضی از از دستگاه ها بطور پیشفرض آن را دارا می باشند و بعضی دیگر می بایست آن را نصب کنند . جهت نصب موتورهای تلفظ می توانید به نرم افزار بازار مراجعه کرده و عبارت TTS را جست و جو نمایید و از میان نتایج یافت شده یکی از موتورهای تبدیل متن به سخن را نصب نمایید . توصیه می شود برنامه Speech Synthesis Data Installer یا eSpeakTTS و یا PicoTTS را نصب نمایید . برای فعال سازی تلفظ لغات به تنظیمات برنامه مراجعه کرده و گزینه ی" تلفظ لغت" را علامت بزنید ، تلفظ هم در سه حالت اتفاق می افتد : ۱-پس از تایب لغت در داخل برنامه ۲-پس از فشردن آیکون ذره بین در برنامه ۳- پس از انجام ترجمه هوشمند .

دیگر ویژگی این برنامه ، قابل انتقال بودن آن به کارت حافظه می باشد و الزاما حافظه اصلی دستگاه را اشغال نمی کند ، و همچنین این دیکشنری کم حجم ترین دیکشنری موجود می باشد چراکه بانک اطلاعاتی آن به بهترین شکل ممکن بهینه سازی شده است .

دانلود دیکشنری هوشمند برای اندروید

دسترسی های برنامه :

-خواندن وضعیت و شناسهٔ گوشی
-دسترسی کامل به اینترنت
-مدیریت کلید‌های برنامه
-نمایش پنجره‌های خودسر
-نمایش هشدارهای سیستمی
تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه

امیدوارم از ترجمه مطالب خود با دیکشنری هوشمند (موبی لایف) راضی بوده و از آن لذت ببرید.


دانلود دیکشنری هوشمند برای اندروید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرنوش

      ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی ، ترجمه تخصصی متون در رشته های مختلف. متون تخصصی و ویژه نیاز به مترجم تخصصی دارند تا اصطلاحات و لغات تخصصی به درستی ترجمه شود. ترجمه تخصصی، ترجمه مقاله و کتاب شما، توسط بهترین مترجمها در tarjomeonline.ir، فرصت را از دست ندهید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج