adexo3
۸۹۴۱۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وزیر ورزش برای پرسپولیس تصمیم‌ می‌گیرد

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در انتهای فصل قطعاً وزیر ورزش‌وجوانان برای کل مجموعه پرسپولیس تصمیم‌گیری خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در انتهای فصل قطعاً وزیر ورزش‌وجوانان برای کل مجموعه پرسپولیس تصمیم‌گیری خواهد کرد.

محمد جمشیدی در مورد علت غیبتش در جلسه روز گذشته اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با علی پروین اظهار داشت: من بیمار بودم و نتوانستم در جلسه شرکت کنم. نمی‌دانم چرا می‌گویند مشکلی وجود داشته، چون من با مدیرعاملی پروین مشکلی نداشته و ندارم.

وی در خصوص اظهارات وزیر ورزش‌وجوانان مبنی براینکه حکم سرپرستی پروین را امضا کرده نه مدیرعاملی، عنوان کرد: در جلسه هیئت مدیره توافق کردیم که تا پایان فصل علی پروین باشگاه را سرپرستی کند. قاعدتاً در پایان این فصل وضعیت هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه مشخص می‌شود. ما نمی‌توانستیم برای ۲ سال آینده پرسپولیس تصمیم‌گیری کنیم به همین خاطر آقای پروین را به عنوان سرپرست انتخاب کردیم.

«قطعاً وزیر ورزش‌وجوانان برای کل مجموعه پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کند»، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان این جمله درباره گزارش مالی محمد رویانیان و ادعای درآمدزایی ۵۰ میلیاردی باشگاه پرسپولیس و کمک ۷ میلیاردی دولت به این باشگاه، گفت: هیچکدام از اعضای هیئت مدیره در جریان مسائل مالی نبودند و به خاطر همین نمی‌توانم اظهارنظر کنم. در این خصوص باید علی پروین به عنوان سرپرست باشگاه صحبت کند اما اگر اینطور باشد خوشحال می‌شوم، چون چنین گزارشی برای باشگاه خوب است.

جمشیدی در واکنش به خبر تحویل اتومیبل‌های فاقد سند به بازیکنان پرسپولیس توسط مسئولان این باشگاه، تاکید کرد: ظاهراً اتومیبل‌هایی که بابت قسمتی از قرارداد بازیکنان به آنها تحویل داده شده سند نخورده که جای تعجب دارد. قطعاً اینگونه مسائل برای باشگاه پرسپولیس مشکل‌ساز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج