۸۹۵۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استاندار تهران: سرخابی ها باید واگذار شوند

استاندار تهران اظهار کرد: البته باید خصوصی سازی این دو باشگاه طبق سیاست های اصل ۴۴ انجام شود و به افراد داری صلاحیت واگذار شوند، زیرا نمی خواهیم باز هم شاهد بازگشت آنها به دولت باشیم.

ایرنا: استاندار تهران اظهار کرد: البته باید خصوصی سازی این دو باشگاه طبق سیاست های اصل ۴۴ انجام شود و به افراد داری صلاحیت واگذار شوند، زیرا نمی خواهیم باز هم شاهد بازگشت آنها به دولت باشیم.

استاندار تهران گفت: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید به بخش خصوصی واگذار شوند.

سید حسین هاشمی گفت: فضای ورزشی استان تهران از متوسط کشور پایین تر است و با توجه به نیاز مردم به ورزش باید توجه بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: دولت منابع محدود دارد اما مطمئن باشید اگر بخش خصوصی علاقه مند به سرمایه گذاری در شهر تهران باشد ما بدون هیچ شرطی از او حمایت خواهیم کرد.

استاندارتهران، گفت: سلامت مردم برای همه ما اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل تصمیم داریم فضا هایی که بیش از ۸۰ درصد کارهای ساخت آنها انجام شده را با تامین بودجه تکمیل کنیم.

وی تصریح کرد: اولویت بعدی ما طرح هایی است که درصد کمتری از کار آنها انجام شده و باید منتظر تامین منابع آنها باشیم.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد بسیاری از طرح های نیمه تمام دولت قبل استاندارد های لازم را ندارد، اظهارداشت: وزارت ورزش و جوانان طرح های آماده ای را از قبل دارد که باید طرح ها از روی آنها ساخته شود و در غیر این صورت بودجه آنها داده نخواهد شد.

هاشمی در رابطه با وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به عنوان ویترین ورزش استان تهران، خاطرنشان کرد: این دو باشگاه متعلق به دولت است که قرار بود در دولت قبل کارهای واگذاری آنها انجام شود ولی این اتفاق رخ نداد.

وی تاکید کرد: اعتقاد دارم باید کارهای واگذاری این دو باشگاه به مردم هر چه سریعتر انجام شود زیرا این دو باشگاه هواداران زیادی دارند و می توانند خصوصی اداره شوند.

استاندار تهران اظهار کرد: البته باید خصوصی سازی این دو باشگاه طبق سیاست های اصل ۴۴ انجام شود و به افراد داری صلاحیت واگذار شوند، زیرا نمی خواهیم باز هم شاهد بازگشت آنها به دولت باشیم.

وی افزود: واگذاری اصولی و صحیح این دو باشگاه باعث پویا تر شدن آنها خواهد شد و شاهد این خواهیم بود که آنها به معنای واقعی تبدیل به باشگاه خواهند شد. این دو تیم اصلا به رشته های غیر فوتبالی نمی پردازند و انتظار از آنها این است که به تمام رشته ها بپردازند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این دو باشگاه می توانند درآمد زایی خوبی داشته باشند و مشکلاتشان کمتر شود که به طور حتم با تدبیر گودرزی بهترین تصمیم برای آنها گرفته خواهد شد.

وی تاکیدکرد: متاسفانه عملکرد نه چندان خوب این دو باشگاه و کیفیت پایین بازی های آنها هواداران همیشگی شان را کمتر کرده است و باید این مساله نیز مورد بررسی قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج