adexo3
۸۹۷۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

دربی هفتاد و یکم هیچ خائنی ندارد

سال گذشته هم در بازی سرخابی‌ها، ۳بازیکن در استقلال حضور داشتند که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را داشتند. بازیکنانی چون محمد محمدی ، حوار ملامحمد و فرزاد آشوبی

در طول ۴۷ سالی که دو تیم استقلال و پرسپولیس مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، بازیکنانی بودند که برای دو تیم بازی کرده‌اند و به یاغی یا خائن معروف شده‌اند.

در طول برگزاری ۷۰ دربی‌ای که پرسپولیس و استقلال برگزار کردند، بازیکنان معروفی چون احمدرضا عابدزاده، شاهرخ بیانی، مجید نامجومطلق، مهدی هاشمی‌نسب، علیرضا نیکبخت‌واحدی، افتخاری، علی انصاریان، حوار ملامحمد، داوود سیدعباسی، فرزاد آشوبی، علی علیزاده و... برای دو تیم بازی کرده‌اند و به نوعی خائن و یاغی از سوی طرفداران تیم‌های مقابل شناخته شده‌اند.

سال گذشته هم در بازی سرخابی‌ها، ۳بازیکن در استقلال حضور داشتند که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را داشتند. بازیکنانی چون محمد محمدی ، حوار ملامحمد و فرزاد آشوبی که حالا اولی به ذوب‌آهن پیوسته و دیگری در تراکتورسازی میانه میدان تیمش را در اختیار دارد.

اما شرایط فرق می‌کند. بازی هفتادویکم این دو تیم در حالی برگزار می‌شود که هیچ کدام بازیکنی را در اختیار ندارند که در تیم رقیب بازی کرده بازد. در پرسپولیس به جز نصرتی که در همان اول فصل فقط قرار داد داخلی با استقلالی‌ها بست و حتی یک تمرین هم با این تیم انجام نداد، در پرسپولیس حضور دارد و به غیر از هیچ بازیکنی را پرسپولیس در اختیار ندارد که در تیم استقلال بازی کرده باشد.

در استقلال امسال هم هیچ بازیکنی نیست که برای پرسپولیس بازی کرده باشد و حالا برای استقلال به میدان برود.

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دربی هفتاد و یکم هیچ خائنی ندارد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج