۸۹۸۶۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

مسابقه مردان آهنین با نام «خلیج فارس»

رییس کمیته قویترین مردان فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی گفت: مسابقات امسال بدون حضور فرامرز خودنگاه برگزار می‌شود.

ایسنا: رییس کمیته قویترین مردان فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی گفت: مسابقات امسال بدون حضور فرامرز خودنگاه برگزار می‌شود.

مهدی مختاری اظهار کرد: حدود دو هفته پیش در فدراسیون با آقای خودنگاه صحبت کردم و به صورت رسمی از او دعوت کردم تا با توجه به تجربه‌ای که دارد ما را در برگزاری مسابقات قویترین مردان امسال کمک کند اما گفت که به خاطر مشغله کاری و مشکلاتی که دارد نمی‌تواند امسال در کنار ما باشد.

وی افزود: مسابقات قویترین مردان ایران در سال ۹۲ (مردان آهنین) از ۱۰ تا ۲۲ اسفند در جزیره قشم با حضور ۳۶ نفر از برترین‌های کشور برگزار خواهد شد.

رییس کمیته قویترین مردان فدراسیون پرورش اندام در مورد کادر فنی و کادر داوی این دوره از رقابت‌ها به ایسنا گفت: هنوز نفرات این دو کمیته مشخص نشده اند و بعد از آخرین دوره مسابقات انتخابی که ۱۸ بهمن خواهد بود، این نفرات مشخص و معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: مهمترین نکته‌ای که در مسابقات امسال رعایت کرده‌ایم و کار بزرگی است، اینکه دیگر داوری‌ها در انحصار تنها چند نفر خاص نخواهد بود و کادر داوری دو تا چهار نفره مسابقات را مدیریت می‌کند. کاری که در گذشته تنها یک یا دو نفر انجام می‌دادند.

مختاری گفت: آیتم‌های برگزاری مسابقات هم قبل از شروع مسابقات اعلام می‌شوند تا هیچ بهانه‌ای برای نفرات شرکت‌کننده وجود نداشته باشد. آیتم‌های معرفی شده هم به هیچ عنوان تغییر نمی‌کنند تا شائبه‌ای ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات امسال مردان آهنین در قشم با نام "جام خلیج فارس" برگزار خواهد شد، گفت: برای نشان دادن جایگاه خلیج همیشگی فارس هماهنگی‌هایی را با مسئولان منطقه داشتیم که قرار شد امسال رقابت‌ها با این نام برگزار شود. اسپانسر مسابقات هم تمام هزینه‌ها را تقبل کرده و همه چیز هماهنگ است. طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است دو یا سه نفر هم از کشورهای عربی به عنوان میهمان ویژه برای دیدن مسابقات حضور داشته باشند.

مختاری در مورد جوایز نفرات برتر مسابقات امسال مردان آهنین گفت: جایزه نفر اول سال‌های قبل ۱۳ میلیون تومان بود که امسال جایزه‌ای در حدود ۱۵ یا ۲۰ سکه برای نفر اول در نظر گرفته‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدرضا

      با این شیوه ی برگزاری واقعا مسابقات رو خراب کردین طوری که به شدت بیننده هاش ریزش کرده ،خیلی از ستاره هاش رو فراری دادین مثل آیدین ختایی یا محمد محمدی ،متاسفانه هر چی آدم با شخصیت مثل محمد محمدی و امثالهم رو فراری دادین هرچی لات و لوته آوردین توی مسابقه

    • آرش

      شما که نمیتونید مسابقات مردان آهنین برگزار کنید بیخودی به ورزشکارهای این رشته وعده ندید که امسال حتما مسابقات برگزار میکنیم
      بهتره اونایی که لیاقت دارن مسئولیت بپذیرند و بیان راس کار "لطفا شما برید کنار".

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج