اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۰۱۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناراحتی آبی-اناری‌ها از شکست در نوکمپ

بازیکنان بارسلونا از شکست برابر والنسیا ناراحت هستند اما اطمینان دارند که می‌توانند صدر جدول رده بندی را بار دیگر به دست آورند.

ایسنا: بازیکنان بارسلونا از شکست برابر والنسیا ناراحت هستند اما اطمینان دارند که می‌توانند صدر جدول رده بندی را بار دیگر به دست آورند.

بارسلونا در حساس‌ترین بازی هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگا متحمل شکست تلخی شد و با نتیجه سه بر دو در نوکمپ برابر والنسیا تن به شکست داد تا به احتمال زیاد صدر جدول رده‌بندی را پس از مدت‌ها از دست دهد.

بازیکنان بارسلونا از این شکست تلخ خانگی ناراحت هستند اما امید خود را به آینده از دست نداده‌اند.

اینیستا: شکست تلخی بود

هافبک آبی اناریها گفت: شکست تلخی بود. باید خود را برای دیدار آینده خود در جام حذفی آماده کنیم. بارسلونا آماده شو. باید این شکست را فراموش کنیم و به آینده فکر کنیم.

اینیستا در دیدار برابر والنسیا در ترکیب اصلی آبی-اناریها قرار نگرفت. او در دقیقه ۶۵ به جای ژاوی به میدان رفت.

فابرگاس: هنوز مسیر طولانی در پیش داریم

" شکست تاسف باری بود اما هنوز راه طولانی در پیش داریم. در دیدارهای آینده خواهیم جنگید تا باردیگر صدر جدول رده‌بندی را به دست آوریم. درست است که احتمال دارد ما صدر جدول رده‌بندی را از دست دهیم اما فرصت بازگشت به صدر جدول وجود دارد.

دنی آلوس: زمان گریه کردن نیست

این بازیکن برزیلی در گفت‌وگویی که با روزنامه آس اسپانیا داشت، گفت: وقتی شکست می‌خوریم باید قوی‌تر از قبل شویم و از آن درس بگیریم. بارسلونا تیم بزرگی است و بدون شک می‌تواند در دیدارهای آینده جبران کند. شکست و پیروزی در فوتبال طبیعی است. در حالی برابر والنسیا گل خوردیم که بر بازی مسلط بودیم. متاسفانه در این دیدار قدر فرصت‌های خود را ندانستیم. باید وقتی پیش می‌افتیم از فرصت‌های خود بهره بریم و اختلاف را بیشتر کنیم تا در ادامه به مشکل نخوریم. نباید خط دفاعی را مسئول شکست در دیدار امشب دانست. همه ما مسئول این شکست هستیم چرا که بارسلونا یک تیم است.

او افزود: ما زمین افتادیم و برمی‌خیزیم. زمانی برای گریه کردن نیست. باید هرچه سریعتر خود را از این شرایط خارج کنیم واز این شکست درس گیریم تا بار دیگر در این شرایط قرار نگیریم. الان صدرجدول را ازدست دادیم اما پایان فصل نیست که نگران باشیم. هنوز زمان زیادی باقی مانده و من اطمینان دارم که باردیگر به صدر جدول بازمی‌گردیم.

ماسکرانو: باید قبل از دیر شدن برخیزیم

مدافع آرژانتینی آبی-اناریها گفت: از این شکست خانگی بسیار ناراحت هستم. در دیدار امشب در بهترین حالت خود نبودیم. در نیمه دوم بسیار بد بودیم. در نیم ساعت نخست خوب دویدیم و به گل هم رسیدیم. باید در همان نیمه نخست کار را تمام می‌کردیم. ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و تاوان اشتباه‌هاای خود را دادیم. سه امتیاز حساس را از دست دادیم. باید هر چه سریع‌تر از این شرایط سخت خارج شویم در غیر این صورت در پایان فصل بسیار پشیمان خواهیم شد. بارسلونا دیدارهای سختی در رقابت‌های لیگا و لیگ قهرمانان اروپا پیش‌رو دارد بنابرین نیاز دارد تا هر چه سریعتر به خود آید و از این حالت خارج شود.

والدس: شب تلخی بود

سنگربان بارسلونا که در این دیدار سه بار دروازه خود را بازشده دید، گفت: شب تلخی برای ما رقم خورد. زمانی برای اشتباه وجود ندارد. باید تا آخرین روز بجنگیم و دیگر اشتباه نکنیم. درست است که ما شکست خورده‌ایم و صدر جدول رده‌بندی را از دست داده‌ایم اما هنوز زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است و باید تا آخر بجنگیم.

بارسلونا باوجود شکست برابر والنسیا با ۵۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند اما در صورت پیروزی یا تساوی اتلتیکومادرید صدر را از دست خواهد داد. البته در صورت شکست اتلتیکو مادرید و پیروزی رئال بازهم آبی-اناریها صدر را از دست می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج