اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۰۱۷۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زمان قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۱۴ بسکتبال

مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ بسکتبال فردا در اسپانیا برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها حریفان خود را خواهد شناخت.

خبرگزاری فارس: مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ بسکتبال فردا (دوشنبه ۱۴ بهمن) در اسپانیا برگزار می‌شود تا ۲۴ تیم راه یافته به مسابقات حریفان خود در دور مقدماتی را بشناسند.

تیم ملی کشورمان هم که با قهرمانی در آسیا به عنوان نخستین تیم به رقابت‌ها صعود کرد، فردا شب باید منتظر شناخت رقیبان خود باشد.

از ایران محمود مشحون رئیس فدراسیون، مهمد بچیروویچ سرمربی و مهران شاهین‌طبع مربی تیم ملی در مراسم قرعه کشی حضور خواهند داشت تا پس از انجام مراسم مذاکرات و گفت‌وگوهایی را نیز با کشورهای دیگر برای برگزاری بازی و اردوی تدارکاتی در آستانه جام جهانی داشته باشند.

اسپانیا، آمریکا، آرژانتین، استرالیا، کرواسی، ایران، فیلیپین، برزیل، ترکیه، یونان، فنلاند، پورتوریکو، سنگال، صربستان، اوکراین، اسلوونی، دومنیکن، مصر، فرانسه، نیوزیلند، مکزیک، لیتوانی، کره‌جنوبی و آنگولا ۲۴ تیمی هستند که سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب کرده‌‌اند.

در این میان آمریکا به عنوان قهرمان دوره قبل، اسپانیا به عنوان میزبان و تیم‌های برزیل، ترکیه، یونان، فنلاند با دریافت سهمیه وایلد کارت جواز حضور گرفته‌اند.

فدراسیون جهانی چند روز پیش از توپ و نماد مسابقات که قرار است از ۸ تا ۲۶ شهریور در ۶ شهر اسپانیا برگزار شود، رونمایی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج