اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۰۲۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پاداش ۵۰ هزار دلاری AFC به ایران

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال ایران از تقدیر و اختصاص پاداش ۵۰ هزاردلاری به خاطر فعالیت‌های فوتبال پایه فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.

ایسنا: رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال ایران از تقدیر و اختصاص پاداش ۵۰ هزاردلاری به خاطر فعالیت‌های فوتبال پایه فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به کفاشیان نوشته است:« با توجه به ارزیابی‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داده، فدراسیون فوتبال ایران در زمینه توسعه فوتبال پایه و به خصوص رده‌های سنی زیر۱۲ سال، عملکرد بسیار خوبی داشته و من لازم می‌دانم که به شما و مجموعه فدراسیون فوتبال تبریک بگویم. توجه به فوتبال پایه زیر۱۲ سال کلید توسعه و پیشرفت فوتبال در همه جای جهان است. کنفدراسیون فوتبال آسیا از همه تصمیماتی که منجر به توجه به فوتبال پایه شود، استقبال و حمایت می‌کند.

با توجه به اینکه کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارزیابی‌های دقیقی داشته و اطلاعات خوبی را از فوتبال ایران جمع آوری کرده است، ایران در میان کشورهایی که در زمینه برگزاری فستیوال‌های فوتبال زیر ۱۲ سال در سطح کشورش به عنوان یک کشور فعال شناخته می شود که آخرین فستیوال آن توسط فدراسیون فوتبال ایران سال ۲۰۱۳ برگزار شد که بسیار با شکوه بود. به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا ۵۰ هزاردلار به خاطر حمایت از فعالیتهای فوتبال پایه به فدراسیون فوتبال ایران پاداش می‌دهد تا در این زمینه فعالیت‌هایش را بیشتر و بیشتر کند. مطمئنا توجه به فوتبال پایه در سالهای آینده فوتبال آسیا رادر همه سطوح بیمه خواهد کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج