اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۰۸۲۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دایی: تا کی باید ریش گرو بگذاریم؟

خبری تکراری در طول یک ماه اخیر،بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کردند و دوباره تمرینات تعطیل شد.مشکل همان مشکل همیشگی است؛بی پولی.هر چقدر هم که علی پروین مصاحبه کند و بگوید بازیکنان به خاطر بارش برف و سرمای هوا تمرینات را تعطیل کرده اند اما...وضعیت در تیم قرمز پوش قرمز است.

خبرآنلاین: خبری تکراری در طول یک ماه اخیر،بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کردند و دوباره تمرینات تعطیل شد.مشکل همان مشکل همیشگی است؛بی پولی.هر چقدر هم که علی پروین مصاحبه کند و بگوید بازیکنان به خاطر بارش برف و سرمای هوا تمرینات را تعطیل کرده اند اما...وضعیت در تیم قرمز پوش قرمز است.این بار به نظر کار از ریش گرو گذاشتن و پادرمیانی کردن هم گذشته است.حتی بازیکنان پرسپولیس قرار مدارهایشان برای تمرین امروز را هم گذاشته اند:«تعطیل است.»این شرایط تا زمانی که مشکلات مالی،ماجرای ماشین ها،پرداخت مبلغی از قرار داد و البته پاداش هایی که وعده داده اند برطرف نشود برقرار خواهد بود.با این شرایط محمد دایی دستیار علی دایی در پرسپولیس یک جورهایی حق را به بازیکنان می دهد.او می گوید:«چه کار باید بکنند؟هزارتا وعده و وعید داده اند یکی از آنها عملی نشده است.»او بر این عقیده است که اگر مشکلات همین طور ادامه داشته باشد پرسپولیس از کورس عقب می افتد و زحمتی که ماه ها کشیده اند به هدر می رود.

اعتصاب بازیکنان به خاطر بارش برف که نبوده است؟

بارش برف؟

آقای پروین در گفت و گویی عنوان کرده اند که بازیکنان به خاطر برف و سرمای هوا در تمرین شرکت نکرده اند.

من مصاحبه ایشان را نخوانده ام،اما ماجرا فقط به خاطر مشکلات مالی است.به خاطر برف که تمرین تعطیل نمی شود.آنها یک سری مطالبات دارند که هنوز دریافت نکرده اند.دلیل کاملا مشخص است.

مثل اینکه قرار بوده بعد از شکست دادن سپاهان به بچه ها پاداش بدهند.این اتفاق نیفتاد تا آنها روز گذشته اعتصاب کردند.

بحث پاداش که چیز دیگری است و در دل همین مشکلات می گنجد.اما قرار بوده بعد از بازی با سپاهان هم به بازیکنان پاداش بدهند و هم مبلغی از قرارداد های آنها به حسابشان واریز شود.هیچ کدام از این اتفاق ها نیفتاد تا بازیکنان امروز اعتصاب کردند.

قرار است آنها امروز هم تمرین نکنند؟

من زیاد در جریان نیستم اما آن طور که بازیکنان با هم حرف می زدند مثل اینکه تصمیم شان جدی است.آنها می گوید تا زمانی که مسئولان باشگاه به وعده هایی که داده اند عمل نکنند اوضاع بر همین منوال خواهند ماند.

این اعتصاب ها تا چه اندازه با ماشین ها و سند هایی که بعضی از آنها زده نشده ربط دارد؟

ببخشید،کلا این اتفاق از قبل از بازی با استقلال افتاد.بازیکنان دنبال مطالبات خودشان هستند.ماشین،مبلغ قرار داد یا هر چیز دیگری.طلب،طلب است.آنها بیش از اندازه صبر کرده اند اما یک سری بد قولی ها صبرشان را لبریز کرد.

اگر علی دایی در تمرین بود شاید بازیکنان تمرین را تعطیل نمی کردند.اصلای ایشان در جریان بودند؟

علی آقا داشت می آمد سر تمرین.در راه بود که با او تماس گرفتیم و گفتیم بازیکنان چنین تصمیم گرفته اند.من باز هم می گویم اگر شرایط این طور پیش برود چیزی درست نمی شود.هنوز ۵ هفته مانده و هیچ وعده ای عملی نشده،وای به روزی که بازی ها تمام شود.آن وقت دیگر کسی نگاه هم به بازیکنان نمی کند.ما دوست نداشتیم این اتفاق بیفتد اما قبل از اینکه بازیکنان تصمیم به تعطیلی تمرین می گرفتند مسئولان باید مشکلات آنها را حل می کردند.

این تصمیمات و تعطیلی تمرینات قطعا در نتایجی که پرسپولیس می گیرد تاثیر خواهد داشت.

شک نکنید که همی طور است.ما صدر جدول را به خاطر همین مشکلات از دست دادیم،باور کنید اگر این مشکلات نبود الان با اختلاف امتیاز در صدر قرار داشتیم.الان بازیکنان ما روحیه ندارند که بخواهند در مسابقات شرکت کنند.ما یک بار پرسپولیس را به شرایط عادی اش برگرداندیم اما دوباره همه چیز به هم ریخت.

حضور علی پروین چطور؟ایشان با وعده اینکه مشکلات مالی حل می شود وارد گود شدند اما هنوز هم همه چیز مثل سابق است.

می بخشید؛حل این مسائل دست علی پروین نیست یا رویانیان نیست.مگر این بنده های خدا تنهایی می توانند کاری بکنند؟باید وزارت ورزش وارد گود شود،باید هیات مدیره پشت تیم باشند و همه دست در دست هم بدهند تا مشکلات از بین برود.اگر نه علی پروین تنهای چه کار می خواهد بکند؟

در این وسط بازیکنان کجای قصه قرار دارند؟کسی حق را به آنها نمی دهد.

آنها کاملا حق دارند و من از ابتدای فصل دیده ام که چطور دارند با تمام وجود تمرین می کنند و زحمت می کشند.تمام هم و غم موفقیت پرسپولیس است.در مقابل بازیکنان هم انتظاراتی دارند.باشگاه هم باید به وعده هایی که می دهد پایبند باشد.آنها الان چند ماه است که به حرمت علی دایی دارند بازی می کنند اما باید بگویم که کار ما از ریش گرو گذاشتن گذشته است.

پرسپولیس روی کاغذ شانس زیادی برای قهرمان شدن دارد،اما این مشکلات ....

امسال تیم خوبی را جمع و جور کرده بودیم و همه همدل بودیم تا جام قهرمانی را بالای سرمان ببریم.چند سال است که پرسپولیس قهرمان نشده اما در کمتر از شش ماه همه چیز را خراب کردند.همه چیز که کار فنی نیست.فشار زیاد است و باید همه کمک کنند.

خیلی ها در به وجود آمدن این مشکلات رویانیان را مقصر می دانند.

من در حدی نیستم که در این باره اظهار نظر کنم اما رویانیان تمام سعی و تلاشش را کرد.مشکل پرسپولیس گره اش به دست یک نفر بازی نمی شود،یک همت بزرگ می خواهد.این بی انصافی است که مشکلات را گردن یک نفر بیاندازیم.

خود علی دایی درباره اعتصاب بازیکنان حرفی نزده است؟

چه حرفی باید بزند؟خودمان هم دیگر به این مسائل عادت کرده ایم.من نمی دانم بازیکنان با این وضعیت چطور می خواهند بازی کنند.

به عنوان سوال آخر.محمد مایلی کهن به خانواده دایی کنایه زده.او گفته بعضی ها بلایی سر گل محمدی آوردند تا خانوادگی به پرسپولیس بروند.

ایشان دیگر دارد زیاد حرف می زند.بالاخره یک روز باید تمام حرف هایی را که می زند ثابت کند.امیدوارم آن روز حتما این اتفاق بیفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج