adexo3
۹۱۶۷۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مویس: نمی‌دانم چرا پیروز نمی‌شویم!

سرمربی منچستریونایتد از پیروز نشدن تیمش در دیدار برابر فولام ابراز شگفتی‌ کرد. او می‌گوید باید با اختلاف زیاد فولام را شکست می دادند.

ایسنا: سرمربی منچستریونایتد از پیروز نشدن تیمش در دیدار برابر فولام ابراز شگفتی‌ کرد. او می‌گوید باید با اختلاف زیاد فولام را شکست می دادند.

منچستریونایتد در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در حالی که تا آخرین دقایق با نتیجه دو بر یک برابر فولام قعرنشین پیش بود، در وقت‌های تلف شده گل تساوی را دریافت کرد تا بدبیاری‌های این تیم با مویس اسکاتلندی ادامه یابد.

دیوید مویس، سرمربی شیاطین سرخ معتقد است که شاگردانش باید در این دیدار پیروزی می‌شدند اما باز هم بدشانس بودند. او گفت: می‌توانسیتم به راحتی فولام را با اختلاف زیاد شکست دهیم اما متاسفانه باز هم بدشانس بودیم و توپ‌های ما به گل ننشست. منچستریونایتد شایسته پیروزی در این دیدار بود اما متاسفانه در آخرین ثانیه‌ها گل بسیار بدی را دریافت کردیم. به راحتی می‌توانستیم اختلاف را به دو گل برسانیم اما نه تنها این اتفاق نیفتاد که در آخرین ثانیه‌ها گل تساوی را هم دریافت کردیم تا به یک امتیاز رضایت دهیم.

او افزود: فکر نمی‌کنم که بازیکنان منچستریونایتد در این دیدار مرتکب اشتباه کشنده‌ای شده باشند. کاملا بر بازی مسلط بودیم و باید به راحتی سه امتیاز را کسب می‌کردیم. متاسفانه ما قدر فرصت‌ها را نمی‌دانیم و به راحتی آنها را از دست می‌دهیم. وقتی بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی دو بر یک عوض کردیم احساس راحتی و آرامش کردم چرا که به خودم گفتم زحمات ما در این دیدار به هدر نخواهد رفت و در نهایت پیروز می‌شویم چرا که نیاز مبرم به پیروزی داشتیم اما متاسفانه به هدف خود نرسیدیم. ما خیلی سرتر از حریف بودیم حتی در پنج دقیقه پایانی فولام نمی‌خواست توپ را در اختیار گیرد چرا که شکست را پذیرفته بود. آنها تلاشی برای زدن گل تساوی نداشتند اما به نحو عجیبی به گل رسیدند. نمی دانم چه طور شد که پیروز نشدیم.

منچستر یونایتد در حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم چهارشنبه همین هفته در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال می‌رود. مویس درباره این سوال که آیا بدشانسی‌های تیمش در دیدار برابر توپچی‌ها پایان خواهد یافت، گفت: همواره گفته‌ام که تیم ما می‌تواند در دو ماه آینده بهتر شود و به بدشانسی‌های خود پایان دهد. اگر در دیدار امشب برابر فولام از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم به راحتی پیروز از میدان خارج می‌شدیم. باید قدر فرصت‌های خود را بدانیم.

شیاطین سرخ با این تساوی ۴۱ امتیازی شده و در همان رده هفتم باقی ماندند. فولام هم با ۲۰ امتیاز در همان قعر جدول باقی ماند تا یکی از گزینه‌های اصلی سقوط باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج