adexo3
۹۲۱۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پيروزي پر گل بايرن مونيخ مقابل هامبورگ

رقابت هاي جام حذفي باشگاه هاي آلمان با برگزاري سه ديدار و صعود تيم هاي بايرن مونيخ ، کايزرسلاترن و وولفسبورگ به مرحله نيمه پاياني اين رقابت ها پيگيري شد.

ورزش سه: رقابت هاي جام حذفي باشگاه هاي آلمان با برگزاري سه ديدار و صعود تيم هاي بايرن مونيخ ، کايزرسلاترن و وولفسبورگ به مرحله نيمه پاياني اين رقابت ها پيگيري شد.

در اين ديدار ها بايرن مونيخ صدر نشين بوندس ليگا که همچنان ريبري را در اختيار ندارد با هت ريک ماندزوکيچ در دقايق ۲۴،۷۴ و ۷۶ و نيز گل هاي دانته در دقيقه ۲۶ و روبن در دقيقه ۵۴ بر هامبورگ غلبه کرد. شوان اشتايگر نيز در اين ديدار پس از غيبت سه ماهه به ترکيب تيمش بازگشت.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، تيم فوتبال بايرلورکوزن نيز در خانه با يک گل مغلوب تيم دسته دومي کايزرسلاترن شد. تک گل اين ديدار را ينسن در دقيقه ۱۱۴ به ثمر رساند. تيم کايزرسلاترن که براي دهمين بار در جمع چهار تيم پاياني رقابت هاي جام حذفي آلمان قرار مي گيرد در روياي کسب سومين قهرماني خود در اين رقابت هاست. اين تيم پيش از اين در سال ۱۹۹۰ و ۱۹۹۶ قهرمان جام حذفي آلمان شده است.

تيم فوتبال وولفسبورگ نيز به رغم ده نفره شدن سه بر دو بر هوفنهايم غلبه کرد. در اين ديدار رودريگز در دقايق ۲۸ و ۴۴ و دوست در دقيقه ۶۴ براي وولفسبورگ و فريمينو در دقايق ۳۶ و ۹۱ براي هوفنهايم گلزني کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج