اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۲۲۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرداخت پاداش به مدال‌ آوران تعهد من نبود

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک که قول داده بود حداقل نیمی از پاداش در نظرگرفته شده برای مدال‌آوران المپیک را به آنها پرداخت کند،گفت: البته این تعهدی از طرف کمیته ملی المپیک بود نه فقط من؛ با این حال موضوع را از طریق رئیس و دبیرکل جدید پیگیری می‌کنم.

خبرگزاری مهر: رئیس پیشین کمیته ملی المپیک که قول داده بود حداقل نیمی از پاداش در نظرگرفته شده برای مدال‌آوران المپیک را به آنها پرداخت کند،گفت: البته این تعهدی از طرف کمیته ملی المپیک بود نه فقط من؛ با این حال موضوع را از طریق رئیس و دبیرکل جدید پیگیری می‌کنم.

محمد علی‌آبادی که تا یک ماه پیش ریاست کمیته ملی المپیک را بر عهده داشت در پاسخ به این پرسش که "خیلی‌ها دوست دارند بدانند رئیس پیشین کمیته المپیک در حال حاضر مشغول به چه کاری است"؟، گفت: کار خاصی ندارم. پیگیر یک سری کارهای شخصی هستم که البته بخشی از آنها ورزشی است و بخشی هم مربوط به تخصص خودم در زمینه مهندسی راه و ساختمان و مهندسی معماری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از ورزش جدا نشده و همچنان در این عرصه فعالیت‌هایی خواهم داشت در مورد برنامه‌های ورزشی موردنظرش گفت: یک سری برنامه‌ها در ورزش دارم. حتی در این زمینه و به احتمال زیاد تا پیش از نوروز ۹۳ نشستی گذاشته و طی آن همه مسایل را مطرح می‌کنم. اتفاقاً به کمک امثال شما نمایندگان رسانه‌ها هم نیاز دارم.

علی‌آبادی در مورد برنامه‌های ورزشی که اجرای آنها را در برنامه دارد توضیح بیشتری نداد اما اظهار داشت: من ورزشی بودم و سال‌ها در این عرصه فعالیت داشتم. مدتی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودم و طی ۷-۸ سال گذشته هم ریاست کمیته ملی المپیک را بر عهده داشتم. به هر حال ورزش شغل نیست و بیشتر برای من جنبه سرگرمی دارد. همچنان در این عرصه خواهم بود و فعالیت‍هایی را خواهم داشت. برنامه‌های ورزشی در نظر دارم که به زودی آنها را مطرح می‌کنم.

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از گفتگو با مهر در مورد پاداش مدال آوران المپیکی که قول پرداخت حداقل نیمی از آنها را داده بود، اظهار داشت: کمیته ملی المپیک برای این منظور بودجه مستقلی نداشت به همین منظور از محل درآمدهای کمیته حدود ۲۵۰ میلیون اعتبارات لازم را تامین کردیم تا بتوانیم حداقل نیمی از آن چه به عنوان پاداش مدال‌آوران المپیکی‌ در نظر گرفته شده بود را به آنها پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: برای مدال‌آوران طلا، نقره و برنز المپیک به ترتیب ۷۰، ۵۰ و ۳۰ میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده بود که با توجه به مسایل مالی موجود قرار بود حداقل نیمی از آنها را به این افراد پرداخت کنیم، در همان زمانی که همچنان در کمیته المپیک مشغول به کار بودم دستور پیگیری کار برای پرداخت این پاداش‌ها را به آقای افشارزاده دادم. در واقع کارهای اجرایی برای پرداخت پاداش‌ها با افشارزاده بود. تا آنجا که می‌دانم پاداش مورد نظر به دو سه نفر پرداخت شد اما تداخل با جریان‌های مربوط به انتخابات باعث شد پرداخت پاداش دیگر مدال‌آوران به وقفه بیفتد.

علی‌آبادی با تاکید بر اینکه روی قول خودم برای پرداخت نیمی از پاداش مدال‌آوران المپیکی هستم، گفت: موضوع پرداخت پاداش مدال آوران المپیکی را از طریق آقایان هاشمی و شهنازی، رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک پیگیری می‌کنم. به هر حال این تعهد فقط شخص من نبود، تعهدی از طرف کمیته ملی المپیک بوده که باید در هر مقطعی انجام شود. پس مدیران جدید باید به این تعهد پایبند بوده و پاداش‌ها را تخصیص دهند که قطعا هم همین طور خواهد شد.

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک در مورد اینکه عملکرد یک ماه گذشته این کمیته را با وجود مدیران جدید چطور دیده است، گفت: البته یک ماه زمان خیلی کمی برای ارزیابی است اما اما مدیرانی مانند هاشمی و شهنازی و افراد دیگری مانند خانم شهریان همه از فعالان عرصه ورزش هستند که در کار خود هم حرفه‌ای عمل می‌کنند. فکر می‌کنم آنها بتوانند دوره خوبی را رقم بزنند.

"راستی ماجرای اختلاف شما با محمود خسروی‌وفا به خصوص در رابطه با پرونده ساختمان گاندی به کجا رسید"،؟ این پرسش پایانی خبرنگار مهر بود که محمد علی‌آبادی در پاسخ به آن گفت: همه حرف‌های مطرح شده یک سری شایعات و تهمت بود، چیز خاصی نبود که بخواهم به آنها رسیدگی کنم، البته همچنان یک سری پیگیری‌ها در حال انجام است. دوست ندارم صبحت زیادی در این مورد داشته باشم اما شاید به زودی چیزهای جدیدی بگویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج