اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۲۴۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تکلیف وینگادا به زودی مشخص می‌شود

نایب‌رییس اول فدراسیون فوتبال از روشن شدن تکلیف توافق نهایی با وینگادا حداکثر تا یکشنبه (فردا) خبر داد و گفت: نظرات‌مان به هم نزدیک بود و از او خواستیم یک کمک مربی با خودش بیاورد و حتی‌الامکان دستیار اول و مربی بدنسازش ایرانی باشد.

ایسنا: نایب‌رییس اول فدراسیون فوتبال از روشن شدن تکلیف توافق نهایی با وینگادا حداکثر تا یکشنبه (فردا) خبر داد و گفت: نظرات‌مان به هم نزدیک بود و از او خواستیم یک کمک مربی با خودش بیاورد و حتی‌الامکان دستیار اول و مربی بدنسازش ایرانی باشد.

سیدمحمدهادی آیت‌اللهی درباره توافق با نلو وینگادا برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال المپیک، اظهار کرد: جلسه خوبی با او برگزار کردیم و علاوه بر شنیدن نظرات وینگادا، نظرات‌ خودمان را هم به وی عنوان کردیم. برنامه‌ای را برای تیم المپیک به این مربی پرتغالی دادیم و متقابلا برنامه‌ای هم از او دریافت کردیم. نظرات‌مان در همه مباحث بسیار به هم نزدیک بود و قرار شد پاسخ نهایی را به ما بدهد.

وی در واکنش به اینکه اتفاقا وینگادا هم گفته است منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال می‌ماند، تصریح کرد: در نتیجه جلسه‌ای که بنده هم در آن حضور داشتم، ما شرایط قطعی فدراسیون برای همکاری با او را اعلام کردیم و مقرر شد پس از گذشت ۳ روز کاری، پاسخ نهایی را از او دریافت کنیم. وینگادا در صورت پذیرش موارد مدنظر ما، موافقتش را امروز (شنبه) یا فردا به صورت کتبی برای ما ایمیل خواهد کرد تا مقدمات عقد قرارداد و همکاری با او فراهم شود.

نایب‌رییس اول فدراسیون در واکنش به اینکه وینگادا گفته است در بعضی از موارد به فدراسیون تخفیف‌هایی داده و آیا این تخفیف‌ها شامل دستمزد وی می‌شود یا موضوع دستیارانش در کادر فنی به ایسنا گفت: در کلیه زمینه‌ها ما درخواست‌هایی داشتیم که به او گفتیم. به طور مثال در بحث دستیارانش ما خواسته‌ایم تا در کادر فنی حتی‌الامکان از مربیان ایرانی به عنوان دستیار انتخاب شود و به طور مشخص دستیار اول او مربی ایرانی باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا با حضور دو دستیار او یکی به عنوان کمک مربی و دیگری به عنوان مربی بدنساز که به صورت کارمحوری دستمزد بگیرد موافقت کردید نیز اظهار کرد: در بحث کمک مربی او چنین شرایطی را بیان کردیم که به میزان مدت حضوری که در اردوها بوده و در خدمت تیم ملی خواهد بود،‌ دستمزد دریافت کند. درباره مربی بدنسازی هم به وی گفتیم که در ایران مربیان بدنساز خوبی داریم که می‌توانیم از ‌آنها استفاده کنیم.

آیت‌اللهی همچنین گفت: ما از ابتدا گزینه‌های ایرانی را هم مدنظر داشتیم اما هیچ مذاکره‌ای در این‌باره انجام نداده و تنها در صورتی که با وینگادا سرمربی تیم المپیک نشود، برای بررسی گزینه‌های داخلی اقدام خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج