adexo3
۹۲۶۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

قبولی دکترا؛ شرط دقیقی برای ماندن در تبریز

واقعا دیروز هواداران مان سنگ تمام گذاشتند و ما همه از این استقبال ۲۰ هزارنفری شوکه شدیم.

سایت گل: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز گذشته موفق شد با برتری مقابل شاگردان لوکا بوناچیچ به اولین قهرمانی تاریخ خود در بازی های جام حذفی دست یابد . پیش از این تراکتورسازان دو بار نیز به مقام نایب قهرمانی این بازی ها رسیده بودند . سعید دقیقی ، بازیکن کارکشته تراکتورسازی که زننده تک گلش در فینال دیروز بود ، گفت و گویی را با سایت گل انجام داده که از نظر می گذرانید :

*پیروزی شیرینی در فینال بدست آوردید ، چه صحبتی در این باره داری ؟

خب بازی دیروز واقعا بازی سختی برای هر دو تیم بود . تیم مس در نیمه اول خیلی روی زمین ما مانور داد ولی با صحبت هایی که تونی در بین دو نیمه انجام داد ، توانستیم برتری مان را به حریف دیکته کنیم و علاوه بر زدن گل ، از باز شدن دروازه مان جلوگیری کنیم و خوشحالم که توانستیم به اولین قهرمانی مان برسیم و دل هواداران را شاد کنیم .

*بازیکنان تیم شما از کیفیت زمین کرمان گله داشتند ، بازی در این زمین سخت نبود ؟

اولا که بازی در کرمان همیشه سخت بوده و هست ، در ضمن حال و هوای فینال هم جو بازی را خیلی سنگین کرده بود و همه این ها با بازی کردن در زمینی که خیلی شرایط فینال جام حذفی را نداشت ، کار نداشت ، کار را سخت تر کرد .

*قهرمانی در جام حذفی بدون گل خورده رکورد خوبی است ، چه نظری داری؟

خب ما در این بازی ها با تمرکز بالایی بازی می کردیم و همین هم باعث شده بود که با سازمان تهاجمی ، تدافعی منسجمی بازی کنیم و همین هم باعث شد که بدون گل خورده به قهرمانی برسیم . البته نباید از عملکرد حامد لک ، دروازبان جوان تیم هم غافل شد و در نهایت خوشحالم که این رکورد به نام تراکتور ثبت شد .

*سعید دقیقی ، هم گل زد و هم بهترین بازیکن زمین شد ، چه احساسی داری؟

خب من گل حساسی در این بازی زدم و هیچ وقت پاس گل کریم را فراموش نمی کنم . البته عملکرد خوب تک تک بچه های تیم باعث این افتخار بود و خوشحالم که توانستم در تیمم موثر باشم .

*کلا در این بازی ها کارنامه خوبی داشتی ، در این باره صحبت می کنی ؟

البته باز هم می گویم که کار تک تک بچه ها بود که به من کمک کرد در تیم موثر باشم . خوشحالم که در این مدت در جام حذفی موفق به زدن ۳ گل و ۲ پاس گل شدم و از تک تک کسانی که در این راه حمایتم کردند ، ممنونم .

*نفرات زیادی در این مدت در تراکتور کار کردند ، فکر می کنی سهم هر کدام در این موفقیت چقدر باشد ؟

ببینید ، وقتی یک مجموعه به موفقیتی می رسد ، همه دست اندرکاران آن از ابتدا تا آخر در آن موفقیت نقش دارند .از مدیریت و کادرفنی قبلی گرفته تا مدیرعامل جدید و در نهایت تونی که تلاش بچه ها را در راه قهرمانی تکمیل کرد .

*انتظار استقبال پرشور مردم در تبریز را داشتی ؟

واقعا دیروز هواداران مان سنگ تمام گذاشتند و ما همه از این استقبال ۲۰ هزارنفری شوکه شدیم . دیروز هوادار ویلچرنشینی را دیدم که با آن همه سختی خود را به فرودگاه رسانده بود و همه این ها محبوبیت تراکتور و محبت مردم تبریز را نشان می دهد و جا دارد دست تک تک شان را به گرمی بفشارم .

*فکر می کنی تراکتورسازی در آسیا هم به موفقیت برسد ؟

خب آسیا شرایط خاص خودش را دارد ، ما در این بازی ها تیم هایی داریم که بازیکنان ۲ ، ۳ ملیون دلاری دارند و سرمایه گذاری زیادی روی آنها شده است ولی در هر حال ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد که با موفقیت در این بازی ها دل مردم خونگرم آذری را شاد کنیم و پرچم ایران عزیز را در آسیا بالا نگه داریم .

*برای ادامه لیگ چه برنامه ای دارید ؟

البته ما با این قهرمانی سهمیه آسیا را کسب کردیم و در لیگ هم نمی توانیم به قهرمانی یا عنوان خاصی فکر کنیم . ولی به هر حال برای اینکه اصول حرفه ای را رعایت کنیم و قهرمان لیگ به طور واقعی به این مهم برسد ، با تمام قوا در چهار بازی باقی مانده به میدان خواهیم رفت تا از اعتبار تراکتور هم دفاع کنیم .

*چه برنامه ای برای فصل بعد داری؟

ببینید ، من امسال روی پایان نامه ارشدم در رشته مدیریت ورزشی کار می کنم و در کنکور دکتری هم شرکت کرده ام و باید ببینیم شرایط برای سال بعد چطور پیش خواهد رفت . اگر در تبریز قبول بشوم ، خواشحال خواهم شد تا باز هم پیراهن تراکتور را بر تن کنم و این جزو علاقه های قلبی من است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج