adexo3
۹۴۰۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تمجید پیرلو از استیون جرارد

هافبک ۳۴ ساله تیم ملی ایتالیا با تمجید از جرارد او را بازیکنی کامل توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم: هافبک ۳۴ ساله تیم ملی ایتالیا با تمجید از جرارد او را بازیکنی کامل توصیف کرد.

آندره‌آ پیرلو با تمجید از کاپیتان ۳۳ ساله تیم ملی انگلیس گفت: به عنوان یک بازیکن به جایی می‌رسید که متوجه می‌شوید که دیگر یک بازیکن ۲۵ ساله نیستید و بازی که به آن عادت داشتید را دیگر نمی‌توانید ارائه بدهید. بازیکنان باهوش خودشان را با شرایط وفق می‌دهند و استیون جرارد هم این توانایی را دارد. او بازیکنی است که پاس‌های عالی می‌دهد و هوش فوتبالی و دید فوق‌العاده‌ای دارد. شاید او قادر نباشد که در حدود ۹۰ دقیقه یا بیشتر بازی کند ولی تمامی کیفیت‌های لازم برای بازی در پست کلیدی تیم را دارد.

هافبک بازیساز تیم ملی ایتالیا تصریح کرد: باشگاه‌های اروپایی همیشه براساس کارهایی که در خارج از زمین مسابقه انجام می‌دهند پیشرفت می‌کنند. تمرینات علمی‌تر شده‌اند و ما به طور مداوم چیزهایی زیادی در مورد تغذیه می‌آموزیم. پس از این موارد اگر به دنبال تطبیق دادن خودمان باشیم دلیلی ندارد که نتوانیم حتی تا پایان دهه ۳۰ زندگی‌مان فوتبال بازی کنیم.

پیرلو که با تیم ملی ایتالیا در یورو ۲۰۱۲ به عنوان نایب قهرمانی رسید، در پایان خاطرنشان کرد: جرارد یک حرفه‌ای تمام‌عیار است. احتمالش خیلی زیاد است که استیون چندین سال دیگر در لیورپول و تیم ملی انگلیس در پستی جدید ایفای نقش کند.

آندره‌آ پیرلو که در ماه مِی ۳۵ ساله می‌شود با یوونتوس ۲ قهرمانی متوالی را در رقابت‌های سری A ایتالیا به دست آورد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بیانکونری در فصل جاری این رقابت‌ها می‌تواند در تعداد قهرمانی هت‌تریک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج