اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۱۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

محمد رویانیان

مدیرعامل جدید قرمزها را بهتر بشناسید

سردار سرتیپ پاسدار محمد رویانیان ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد . او دیشب در جلسه هیات مدیره این باشگاه با حضور اعضای جدید که در محل وزارت ورزش برگزار شد به این عنوان منصوب شد .

سردار سرتیپ پاسدار محمد رویانیان ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد . او دیشب در جلسه هیات مدیره این باشگاه با حضور اعضای جدید که در محل وزارت ورزش برگزار شد به این عنوان منصوب شد .

سردار رویانیان فرمانده سابق پلیس راهنمایی و رانندگی و از سال ۱۳۸۷ با حکم محمود احمدی نژاد رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت است. وی پیش از این از سال ۱۳۶۱ وارد کمیته شهرستان نور شد و بتدریج به فرماندهی کمیته و از آن پس با ادغام کمیته و شهربانی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی نور و سپس به عنوان فرمانده نیروی انتظامی مازندران منصوب شد.

وی به عنوان اولین فرمانده پلیس تازه تاسیس ۱۱۰ منصوب شده و تا ۱۳۸۰ رییس مرکز فوریتهای پلیسی بوده‌ است. پس از آن رویانیان در جایگاه فرماندهی پلیس راه قرار گرفت و تا سال ۱۳۸۴ در این سمت بود تا اینکه در این سال با جایگزینی اسماعیل احمدی مقدم به جای قالیباف وی نیز جایگزین انصاری رئیس راهنمائی و رانندگی کشور شد. او در سال ۱۳۸۷ بازنشسته و به عنوان رئیس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور منصوب شد. رویانیان دارای یک فرزند پسر و دو فرزند دختر است که همه آنها ازدواج کرده‌اند.

در مرداد ماه ۱۳۸۸ نام او به عنوان جانشین محمد علی آبادی برای ریاست سازمان تربیت بدنی مطرح شد، اما در نهایت علی سعیدلو این پست را گرفت. رویانیان در یکی از مصاحبه های خود از علاقه به ورزش گفته و اینکه در جوانی کونگ فو را دنبال می کرده است.

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مدیرعامل جدید قرمزها را بهتر بشناسید


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج