adexo3
۹۴۸۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نوروزي: پیراهن تیم ملی را از دست نمی‌دهم

مهاجم ملي‌پوش نفت گفت: به علت مصدوميتم بازگشت به تيم ملي به طول انجاميد اما اميدوارم بتوانم در تيم ملي بمانم.

خبرگزاری فارس: مهاجم ملي‌پوش نفت گفت: به علت مصدوميتم بازگشت به تيم ملي به طول انجاميد اما اميدوارم بتوانم در تيم ملي بمانم.

رضا نوروزي در مورد دعوت شدنش به تيم ملي اظهار داشت: خدا را شکر پس از مصدوميتي که از ناحيه رباط صليبي برايم به وجود آمد و يک سال دور بودم آماده شدم بازگشتم به تيم ملي طول کشيد. اميدوارم بتوانم عملکرد خوبي داشته باشم و در تيم باقي بمانم.

وي در مورد اينکه به چه اندازه براي خود شانس قائل است که در جام جهاني هم تيم ملي را همراهي کند، يادآور شد: از هم‌اکنون به بعد اين موضوع دست خود من است. تلاش مي‌کنم تا در سه بازي پاياني ليگ برتر عملکرد خوبي داشته باشم و بتوانم در جام جهاني حضور داشته باشم.

مهاجم نفت در مورد رقابتش با ساير بازيکنان در تيم ملي يادآور شد: انصاري فرد و قوچان‌نژاد هم‌پستي‌هاي من هستند پيش از اينکه رباط صليبي‌ام پاره شود داشتم در ترکيب اصلي تيم ملي قرار مي‌گرفتم به هر حال هم‌اکنون شرايط خوبي دارم و تلاش مي‌‌کنم در کنار بازيکنان رقابت خوبي داشته باشم.

نوروزي در مورد شرايط نفت و شانس قهرماني اين تيم گفت:‌ ما تلاش مي‌کنيم تا عنوان قهرماني را از آن خود کنيم و اين شانس را هم براي خود قائليم. کسب اين عنوان به دست خودمان است زيرا بازي‌هاي رودررويي داريم که مي‌توانيم با نتيجه‌گيري در اين مسابقات به هدف خود برسيم.

وي در مورد اينکه در بحث آقاي گلي دو گل از رضا عنايتي عقب افتاده است، گفت:‌ دو گل زياد مهم نيست. قبل از اينکه من مصدوم شوم ۷ گله بودم و ۶ بازي به ميدان نرفتم. در آن زمان ۴ گل فاصله داشتم که در ۲ بازي توانستم اين فاصله را جبران کنم. تلاش مي‌کنم در ۳ بازي آينده هم ۴-۳ گل بزنم البته ابتدا قهرماني نفت برايم مهم است و پس از آن هم اگر بشود به فکر آقاي گلي هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج