adexo3
۹۵۷۶۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

عمران‌زاده: فوتبال ما مرده است

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: ما يک زمين تمرين درست و حسابي نداريم.

خبرگزاری فارس: حنيف عمران‌زاده پيش از شروع مسابقه دوستانه استقلال با تيم ملي جوانان در جمع خبرنگاران در مورد خصوصي‌سازي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال گفت: ما اکنون نه يک ورزشگاه و نه يک زمين تمرين درست و حسابي داريم. در کشورهاي عربي به تماشاگران خودرو جايزه مي‌دهند تا آنها به ورزشگاه بيايند اما ما کاري مي‌کنيم که هواداران از ورزشگاه فراري شوند.

وي ادامه داد: در شرايط کنوني يک پدر و پسر براي ديدن يک مسابقه فوتبال بايد ۶۰ هزار تومان هزينه کنند مگر چقدر درآمد دارند که ۳۰ هزار تومان پول بليت بدهند و ۲۰ هزار تومان پول کرايه ماشين و ۱۰ هزار تومان هم خوراکي بخرند.

مدافع استقلال با اشاره به فوتبال ترکيه گفت: دولت ترکيه به باشگاه‌ها وام داد و همه باشگاه‌هاي ترکيه اکنون پيشرفت کرده اند و آنها حرف اول را مي زنند. دولت ما هم بايد به باشگاه‌ها وام بدهد.

عمران‌زاده با اشاره به حضور کم تماشاگران در ورزشگاه گفت: متاسفانه فوتبال ما مرده است. سابقه نداشته که براي يک بازي استقلال سه هزار تماشاگر به ورزشگاه بيايد. بحث دربي با ساير مسابقات فرق مي کند. فصل گذشته در اولين بازي ليگ قهرمانان آسيا ۷۵ هزار تماشاگر براي ديدن بازي استقلال به ورزشگاه آمد اما در اين فصل و در مسابقه با الشباب فقط ۱۵ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمدند. گران‌کردن بليت مسابقات کار اشتباهي بود. متوسط تماشاگر ما ۵ هزار نفر است. در قبال گران کردن بليت بايد امکاناتي به مردم بدهيم. امسال سال جام جهاني است و وضعيت تماشاگران اينگونه است نمي دانم بعد از جام جهاني چه اتفاقي خواهد افتاد.

مدافع استقلال در مورد اينکه برخي از تماشاگران با ارسال اس‌ام‌اس مي‌خواهند به باشگاه‌ها کمک کنند تا آنها ورزشگاه بسازند گفت: کار خيلي خوبي است که انجام مي شود. ورزشگاه اکنون در اختيار باشگاه‌ها نيست. شنيدم که براي هر مسابقه استقلال در ورزشگاه ازادي ۴۰ ميليون تومان از ما پول مي‌گيرند. يک خير بيايد و يک ورزشگاه براي استقلال بسازد تا تماشاگران و جوانان بيايند در ورزشگاه هيجان خود را تخليه کنند و از ناهنجاري‌هاي اجتماعي دور بمانند. در فوتبال ما حرف زياد گفته مي‌شود ما به يک ورزشگاه خارجي رفته بوديم که هم سونا داشت و هم جکوزي اما ورزشگاه‌هاي ما چنين امکاناتي ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      به شما ها که از ارثیه همین مرده !! میلیاردی رسیده !!! دیگه چی میخواین ؟

    • بدون نام

      چند فصل لیگ رو تعطیل کنید با پول بیت المال چندتا ورزشگاه بسازید. به جای اینکه فوتبالیستا مازاراتی سوار بشن با پولش استخر بزنید

    • َALI ESTEGHLALI

      یاد زرینچه ها بخیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج