اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۶۷۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نوری: اولویت اول و آخرم پرسپولیس است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ ما به نوعی سه فینال را در لیگ پیش رو داریم چون همه می‌خواهند مقابل ما عرض اندام کنند.

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ ما به نوعی سه فینال را در لیگ پیش رو داریم چون همه می‌خواهند مقابل ما عرض اندام کنند.

محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که به احتمال فراوان با توجه به سه پیشنهاد خوب در انتهای فصل از جمع قرمزپوشان جدا خواهد شد. به همین دلیل در مورد مسائل مختلف با او گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

از اردوی مازندران شروع کنیم شرایط را چگونه می‌بینید؟‌

خوشبختانه اردوی خوبی است و با توجه به بازی بعدی‌مان با هوای گیلان هم مطابقت بیشتری پیدا می‌کنیم. باید به بازی در چمن مصنوعی عادت کنیم. خدا را شکر تا امروز همه چیز خوب بوده و به نظرم این اردو می‌تواند ما را در شرایط ایده‌آل برای بازی حساس مقابل داماش نگه دارد. فقط امیدوارم در بازی‌ها و تمرینات پیش رو دچار بدشانسی و مصدومیت بازیکنان نشویم.

برخی‌ها معتقدند شاید این اردو به درد پرسپولیس نخورد؟

آقای دایی برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای این اردو داشته و به نظر من نتیجه‌اش را بعداً می‌بینیم. همین که بچه‌ها کنار یکدیگر هستند و برای سه بازی اینطور با تمرینات شاداب هم قسم شده‌اند می‌تواند رمز قهرمانی ما باشد که امیدوارم در انتهای فصل دست خالی نمانیم.

راستی از پیشنهادهایی که به تو داده‌اند چه خبر؟ برخی‌ معتقدند حتی قراردادت را امضا کرده‌ای؟

با توجه به صحبت‌هایی که انجام شده دو پیشنهاد از شرق آسیا و یک پیشنهاد دیگر که بسیار خوب هم است برای فصل آینده به دستم رسیده و باید آنها را بررسی کنم.

پس قرارداد امضاء نکرده‌اید؟

یکی از آنها حتی نمونه‌ای از قرارداد را برایم ارسال کرده، دو پیشنهاد مربوط به شرق آسیا است و یکی دیگر نیز اعلام کرده هفته آینده برای مذاکرات نماینده‌اش به تهران می‌آید و یا من باید روزی به آن کشور بروم اما من تصمیمم را گرفته‌ام.

چه تصمیمی؟

همه چیز را به آخر فصل موکول کرده‌ام ان‌شاءلله موقعی که جام قهرمانی را بگیریم، بعد برای آینده‌ام تصمیم می‌گیرم، اینطور راحت‌ترم. هرگز دوست ندارم خدای‌ناکرده تمرکز خودم یا تیم کوچکترین لطمه‌ای ببیند چون سه بازی آینده شاید مهمترین بازی‌های ما باشد. به خاطر همین همه چیز را تا انتهای فصل کنار گذاشته‌ام.

پس در پرسپولیس نمی‌مانید؟

هیچ چیز معلوم نیست همیشه عاشق پرسپولیس بوده‌ام، همیشه اولویت اول و آخر من پرسپولیس بوده و خواهد بود ولی باید ببینم در انتهای فصل قسمتم چه می‌شود. باید شرایط پرسپولیس را ببینم تا همه چیز مشخص شود.

شرایط پرسپولیس مشخص است، وضعیت خوب نیست.

قضاوت نکنید من همیشه آرزویم در زندگی فوتبالی‌ام این بود که پیراهن قرمز را بر تن کنم که خدا را شکر این موضوع نصیبم شد. یکی از آرزوهایم در فوتبال این است که در پرسپولیس فوتبالم را تمام کنم اما باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. من حتی به مدیر برنامه‌هایم گفته‌ام فعلا زیاد با من در مورد قرارداد و این چیزها صحبت نکند چون می‌خواهم در انتهای فصل با فکر باز تصمیم بگیرم.

شاید مجبور باشید این حرف را بزنید؟

نه، مجبور نیستم. نمی‌خواهم کوچکترین لطمه‌ای به تمرکزم بخورد یا پرسپولیس دچار مشکل شود تمام فکر و ذکرم مثل همه بازیکنان که قید پول و این حرف‌ها را زده‌ایم پرسپولیس است چون عاشق این تیم هستیم و همه دست در دست هم گذاشته‌ایم و یک یا علی گفته‌ایم تا به قهرمانی برسیم و آن را به هواداران هدیه دهیم و از خجالت آنها در بیاییم. الآن هدف من فقط برای پرسپولیس همین موفقیت در سه بازی ‌آینده است و می‌خواهم بازیکن تأثیرگذاری باشم.

شاید به تو بازی نرسید؟

همین الآن می‌گویم که چه یک دقیقه چه ۹۰ دقیقه یا اصلاً حتی اگر یک ثانیه هم برای پرسپولیس بازی نکنم مطمئن باشید با تمام وجود در خدمت تیم هستم. برای من مهم این است که جام قهرمانی را بالای سر ببریم و هواداران پرسپولیس هم با دیدن این جام سرود قهرمانی بخوانند. من کاپیتان پرسپولیس هستم و به این افتخار بزرگ نائل شده‌ام. حالا هم آرزویم این است که قهرمانی را با بازوبند کاپیتانی با کمک همه دوستانم به دست بیاورم.

خیلی‌ها می‌گویند بازی شما نسبت به تیم‌های دیگر آسان‌تر است.

نه، ما به نوعی سه فینال را پیش رو داریم بالاخره سه تیمی که با ما بازی دارند به دنبال این هستند تا هر طوری که شده مقابل ما عرض اندام کنند و یا خود را در جدول به رده‌های بالاتر بکشند. ما کار ساده‌ای نداریم و باید با تمام وجود بازی کنیم، کارمان بسیار سخت است اما شرایط ما و یکدلی بچه‌ها می‌گوید که می‌توانیم اول در سه بازی آینده با گرفتن امتیازها، خودمان تکلیف خودمان را روشن کنیم و بعد به سایر نتایج فکر کنیم. من مطمئنم که می‌توانیم به قهرمانی برسیم اما این موضوع نیاز به زحمت، تلاش و تمرکز بالا دارد که الآن این موضوع را در بین بازیکنان می‌بینم.

هنوز هم به فکر تیم ملی هستی؟

بله، تا لحظه آخر می‌جنگم اگر در سه بازی به میدان رفتم سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. عاشق رقابتم و مطمئن هستم کی‌روش من را هم مثل همیشه می‌بیند. در تیم ملی همیشه باز است و من هم ۹۰ روز وقت دارم تا دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم. ان شاءلله به هدفم خواهم رسید چون دوست دارم در جام جهانی برزیل شرکت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج