adexo3
۹۷۱۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لیگ قهرمانان اروپا؛

بایرن به رویای اروپایی آرسنال پایان داد

هفته نخست از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با تساوی آرسنال در خانه بایرن و حذف توپچی ها از دور رقابتها آغاز شد.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال بایرن مونیخ در حضور بیش از ۶۵ هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آره نا مقابل میهمان خود آرسنال تن به تساوی یک بر یک داد و با پیروزی ۳ بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی رقابتها صعود کرد.

در این دیدار ابتدا تیم میزبان با گل دقیقه ۵۴ باستین شواین اشتایگر از آرسنال پیش افتاد اما لوکاس پودولسکی مهاجم آلمانی آرسنال تنها ۳ دقیقه بعد نتیجه را به تساوی کشاند. پودولسکی اکنون در هر دو دیداری که مقابل بایرن در رقابتهای لیگ قهرمانان به میدان رفته گلزنی کرده است.

در دقایق پایانی بازی آرین روین یک ضربه پنالتی برای بایرن گرفت که توماس مولر پشت توپ قرار گرفت اما لوکاس فابیانسکی سنگربان آرسنال با پای خود مانع به ثمر رسیدن آن شد. بازی در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید و بایرن مونیخ به لطف پیروزی ۲ بر صفری که در دیدار رفت در ورزشگاه امارات در لندن کسب کرده بود در مجموع با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

این چهارمین فصل پیاپی است که آرسنال در این مرحله از رقابتها از دور مسابقات کنار می رود. آنها فصل گذشته در همین مرحله مقابل بایرن مونیخ مغلوب و حذف شده بودند. در فصل های ۱۱-۲۰۱۰ و ۱۲-۲۰۱۱ نیز شاگردان آرسن ونگر به ترتیب مقابل تیم های بارسلونا و میلان در این مرحله مغلوب و حذف شده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج